sanatate

buna...am nevoie de sfatul vostru ,am o luna de cand am facut operatie de histerectomie totala,si am primit rezultatul...displazie moderata.arie de displazie severa,arie de metaplazie pavimentoasa imatura...etc nimic de neo...asta inseamna ca nu e malign?...am 35 ani si dupa operatie la doua saptamani au inceput dureri mari de sani si curge din ambii un lichid alb iar cateodata si ceva albicios....stie cineva daca e normal ?/va multumesc
ioana2974
Postat pe 6 Octombrie 2009 09:21
ioana draga, de ce nu incerci la un medic, tousi?
sau chiar mai multi, daca nu esti multumita
zambila
Postat pe 6 Octombrie 2009 09:35
ioana....cu diagnosticul tau nu prea cred ca ar fi avizat un sfat venit de la noi, de pe un forum.....sunt medic si stiu ce spun....nu te juca cu sanatatea ta, mai ales ca esti foarte tanara.....durerile de sani e posibil sa fie o consecinta a operatiei radicale....dar medicul care te-a operat nu te-a prevenit in legatura cu efectele secundare??? nu ti-a dat nici o medicatie hormonala ajutatoare??
tutankhamon
Postat pe 6 Octombrie 2009 11:57
Bun. Am fost operat n august a.c. - histerectomie subtotal cu pstrarea anexelor. In fiecare lun simt o tensiune n sni i chiar mdurere, simt snii mrii (aa cum zici si tu) sau aa imi par, dar numai n perioada cd ar fi trebuit s am ciclu menstrual. Aceleai simtome le aveam i nainte de intervenie. M-am informat pe site-ul reeaua medical.ro i mi s-a spus de ctre un ginecolog c e normal, e un semn c ovarele funcioneaz la fel ca nainte. Nu cred c sunt normale simptomele despre care vorbeti i ar trebui s mergi la un medic. Sntate mult!
Grette
Postat pe 28 Noiembrie 2011 15:16

Recomandari

Subiect Mesaje Ultimul Mesaj
Un test usor pentru menopauza!!!! 0 De la: 18 Decembrie 2009 14:00
apropos de medicamente minune 4 De la: tomaioana 18 Iulie 2011 16:30
mia intiirziat ciclu 4 luni 5 De la: garbo_12804 19 Aprilie 2013 15:33
Remedii naturale pentru tulburari de menopauza 18 De la: Medic_Fares 2 Aprilie 2015 12:27