dragoste la distanta +?vraji? plizzz help me :(

Buna la toata lumea, numele meu este Anca am 20 de ani si sunt studenta in Iasi. Acum o luna si ceva l-am cunoscut pe Robert pe internet, am inceput sa vorbim la inceput foarte retinuti iar in timp totul a luat o intorsatura spre foarte bine direct…el iesit dintr-o relatie de 4 ani si ceva am uitat sa mentionez el are 28 de ani si este zodiac berbec iar eu sunt sagetator, si cum va ziceam el imi zicea ca nu mai vrea sa auda de relatii de scurta durata si vrea o relatie pentru totdeauna, asta era si visul meu! Dupa 2 saptamani cand ne-am mai cunoscut el imi zicea mereu ca eu sunt persoana alaturi de care vrea sa imbatraneasca pe retele de socializare era foarte clar ca noi 2 suntem impreuna eram intr-o relatie si comentarii si nebunii la toate pozele, el si-a pus toata increderea in mine mi-a dat parola de la contul lui, aveam acces la tot, si vedeam cum le povestea prietenilor lui despre mine, le zicea ca vine acasa si e insoara si chestii de genul verisorilor lui prietenilor si tot asa si nu va zic ca l-am cunoscut in perioada sesiunii si mereu ma incuraja pentru examene eu nu aveam chef de invatat iar el ma facea de invatam cu drag era mai stresat decat cum eram eu pentru fiecare examen al meu, el munceste in italia si totul a fost la distanta  dar vorbeam mereu…iesea de la munca in drum spre casa vorbeam ajungea acasa in timp ce isi pregatea masa in timp ce manca el mereu vorbea cu mine, mereu cand ma supara gasea tot felul de nebunii sa imi treaca supararea…imi facea desene pe viber care mai de care, scria pe foite diferite mesaje si le punea pe piept si se poza cu ele, mereu cand vorbeam eram in acelasi gand…sunt 99% ca el e barbatul meu simt asta….a riscat multe pentru mine…si acum incepe cosmarul…in urma cu 2 saptamani a fost la fratele lui in alt oras in italia sambata si duminika…cum a ajuns acolo a luat tablet din mana de la nepoteii lui mai mici si a intrat in alta camera si a inceput sa vorbeasca cu mine…