fisa medicala examen permis


Salut,

Ma numesc Ruxandra, sunt studenta in anul 1, d-abia m-am mutat in Bucuresti, si imi cer scuze ca indraznesc sa va deranjez cu o problema care poate parea neimportanta. Pentru mine chiar este foarte importanta si as aprecia mult orice fel de ajutor. Nu prea indraznesc sa discut cu colegele de la facultate, ca imi e frica ca ma vor lua la misto. Pe forum pot vorbi liber ca nu ma cunoaste nimeni...

Problema este ca trebuie sa imi fac fisa medicala pentru scoala de soferi, si am citit pe internet tot felul de povesti care m-au speriat foarte tare. Cineva povestea ca la chirurghie i-a cerut sa se dezbrace in pielea goala complet. In plus, eu sunt virgina (da, am 19 ani, asta e, inca n-am gasit pe cineva potrivit cu mine...) si am citit tot pe internet ca daca esti virgina, ginecologul te poate consulta doar prin tuseu rectal. Ceea ce ma face sa consider serios daca merita sa mai iau permis...eu nici pe mama nu am mai lasat-o sa-mi puna supozitoare de cand aveam 6 ani.

Stiu ca veti incerca sa ma incurajati si sa-mi spuneti ca nu e asa de rau, ca sunt doctori si au mai vazut fete in pielea goala, si va multumesc pentru incurajari.

Ce m-ar ajuta cu adevarat ar fi sa stiu din surse sigure cum se desfasoara examinarea medicala la diverse clinici, ca sa stiu ce sa aleg. Imi puteti scrie mesaj privat daca va e jena sa postati public.

Rux
garbo_438403
Postat pe 25 Aprilie 2016 07:35
pentru fisa medicala necesara obtinerii permisului auto nu te dezbraca nimeni draga fata. evident nu se face vreun control ginecologic pentru o astfel de fisa :) te poti programaa la Medlife Unirii (daca nu ai timp si vrei sa le grupezi pe toate intr-o zi) si in 2 ore ai terminat cu tot - sa poti vedea, sa iti poti mentine echilibrul cu ochii inchisi si sa nu declari la psihiatru ca te gandesti in fiecare minut la sinucidere - cam asta este tot ce este necesar pentru a obtine acea fisa medicala.
londonwalk
Postat pe 15 Mai 2016 10:19