chestionar

Buna ziua ! Ma numesc Cosmina si sunt eleva in clasa a 11a . Am nevoie de raspunsurile dv. la urmatorul chestionar ,el fiind folosit ca material didactic la un proiect .


varsta si sex ...
1. Ati trecut printr-un divort ?
a. DA
b. NU
2. Ce a reprezentat pentru dumneavoastra divortul ?
................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
3. Care au fost cauzele divortului ?
a. dependenta de alcool
b. violenta (verbala/comportamentala)
c. infidelitatea
d. nepotrivirea de caracter
e. alte cauze ( Care sunt acestea ? ) .................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
4. Ce ati simtit dupa ce ati divortat ?
a. am suferit foarte mult
b. nu m-a afectat deloc
c. am fost fericit/a
5. Aveti copii?
a. DA
b. NU
6. In ce mod credeti ca divortul a afectat copilul dumneavoastra ? Argumentati raspunsul.