5 Iunie 2020 publicat în Social 6 share-uri

Până la vârsta de 18 ani, copiii ajung să cunoască și să folosească mult mai bine decât părintii lor, Internetul și Smartphone-ul.

Starcom România a realizat, în primul trimestru al acestui an, un nou studiu parte din seria Human Graph Experience – Tech Kids powered by Starcom -  care oferă noi informații în ceea ce privește utilizarea dispozitivelor electronice de către copii, pre-adolescenți și adolescenți, cu vârste până în 18 ani. Studiul analizează relația dintre copii și tehnologie, oferind informații despre abilitățile lor digitale, tipurile de jocuri preferate, principalele activități online și  cele mai accesate aplicații de către aceștia.

Copiii și utilizarea dispozitivelor

Încă de la cele mai mici vârste (0-3 ani), copiii intră în contact și folosesc dispozitive de tip smartphone. Astfel, până ajung la maturitate aceștia devin experți în ceea ce privește funcționalitatea acestor dispozitive. În timp ce categoria de vârstă 0 - 3 ani intră în contact cu smartphone-ul cel mai des, prin intermediul părinților (78%), observăm că posesia și utilizarea tabletelor crește o dată cu intrarea acestora la grădiniță, iar din gimnaziu încep să utilizeze laptop sau computer personal.  

Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice. Cazurile de depresie cresc dramatic la copiii cu vârsta între 11 și 14 ani și la adolescenți (Anchetă) Asprele legi ale Educației. Elevii nu mai au voie cu telefoane mobile la ore şi să fumeze la şcoală Examen suplimentar față de Evaluarea Națională pentru admiterea la liceu. Se va da pentru 50% dintre locuri

Foto: By Liderina /Shutterstock

1 din 4 copii cu vârsta cuprinsă între 4 și 18 ani, din mediul urban, dețin în prezent o consolă de jocuri.

“Dacă până acum 10-15 ani ideea de copilărie nu era cu mult diferită în ceea ce privește activitățile de recreere între generații, în prezent putem vorbi de un val de generații mult mai avansate și mult mai conectate cu tehnologia. Încă din primii ani de viață, un copil intră în contact cu diverse dispozitive electronice (smartphone, tabletă, etc.), ajungând astfel până la maturitate să cunoască și să utilizeze aceste dispozitive mult mai bine comparativ cu proprii părinți. Tehnologia este un fenomen care crește semnificativ de la an la an și a cărei evoluție o urmărim în cadrul mai multor categorii de vârstă și segmente de consumatori. Se poate observa o tendință tot mai accentuată de digitalizare și tehnologizare a activităților zilnice”, a declarat Andreea Zanfir, Starcom Consumer Strategist.

RoboWave, robotul educațional construit de echipa Națională de Robotică a României cu sprijinul companiei Wave Studio, a câștigat două campionate internaționale Alimentația copiilor, ca un parc de distracții – sfaturile prof. univ. Răzvan Cherecheș A contat cine a zbierat mai tare

Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri