Comunicat de presa
Controlorii de trafic aerian de la ROMATSA au facut miercurea trecuta greva de avertisment timp de doua ore. Centrul European al Consumatorilor - ECC Romania informeaza ca pasagerii companiilor de transport aerian care au avut zborurile intarziate sau anulate ca urmare a grevei controlorilor de trafic au urmatoarele drepturi:
- Sa fie informati asupra drepturilor pe care le au
- Sa primeasca mese si racoritoare proportionale cu timpul de asteptare si doua apeluri telefonice gratuite.
In cazul in care nu au primit mese si racoritoare, sfatuim pasagerii sa pastreze bonurile, chitantele pentru sumele cheltuite in acest sens pentru a putea cere banii inapoi de la companiile aeriene.
Consumatorul in era e-commerce: Ce drepturi au consumatorii in...

In privinta compensatiilor prevazute pentru anulari si intarzieri prelungite (ajungerea la destinatie cu o intarziere egala sau mai mare de trei ore), situatia acestora trebuie analizata de la caz la caz impreuna cu masurile luate de compania aeriana pentru a limita prejudiciul cauzat pasagerilor. Greva poate fi considerata o imprejurare exceptionala care exonereaza companiile de transport aerian de la plata acestor compensatii. Acest lucru este realizat, de obicei, de instantele de judecata.
Foto: avion, aeroport via Shutterstock
8 sfaturi utile atunci cand ne cumparam pantofi

Grupuri de suport și pentru aparținătorii pacienților cu cancer
Scrisoare deschisă a Directorului executiv UNICEF: Cinci lecții pe care le putem învăța din pandemie
Povestea ta, de ziua noastră
Pot fi obligați părinții să-și trimită copiii la școală dacă există riscul infectării cu COVID?