10 Reguli de buna purtare la masa! Cum sa slabesti fara dieta?

12:09, 6 Septembrie 2011 publicat în Lifestyle

Nu trebuie sa iti chinui organismul cu diete interminabile. Trebuie doar sa iti schimbi stilul in care te hranesti. Considera ca fiecare masa pe care o iei este o adevarata sarbatoare si obisnuieste-te sa te opresti la timp din mancat.

Iata care este decalogul unei alimentatii santaoase si sarace in calorii care te poate ajuta sa slabesti in acelasi timp:

1. Mesteca lent

Acesta este unul dintre principalele metode prin care puteti sabi fara dieta. Savurati fiecare muscatura si mestecati-o incet, fara graba. Mesele linistite si in portii mici asigura o placere imensa pentru intreg organismul, stimuland senzatia de saturatie. Fiecare masa trebuie sa fie un moment de bucurie si de liniste.

2. Mancati mai multe fructe si legume

Serviti mai multe vegetale la masa de seara. Acesta este una dintre trucurile pe care le savarsesc oamenii care vor sa manance mai mult si care in acelasi timp vor sa isi mentina silueta. Pur si simplu, mananca mai multe fructe si legume. Mai putina friptura si mai multa salata!, acesta ar trebui sa fie sloganul unei vieti santaoase. Prin aceasta metoda puteti de asemenea sa pierdeti kilograme.

Citeste si:
Horoscopul lunii MARTIE 2021: Previziuni astrale importante pentru...
Horoscopul lunii MARTIE 2021:...

Continutul ridicat de fibre si apa din fructe si legume dau senzatia de saturatie, in acelasi timp veti consuma mai putine calorii. Gatiti legumele fara sa adaugati grasimi. De asemenea, consumati vegetalele si fructele de sezon ca sa iesiti mai bine si in ceea ce priveste cheltuielile.

3. Supa, regina mancarurilor!


Citeste si:
Șase pași către dieta unui adult sănătos
Șase pași către dieta unui...

Adaugati meniului zilnic o portie de supa. Supa da senzatie de saturatie si in acelasi timp te ajuta sa consumi mai putine calorii. Supele se mananca la inceputul unei mese, inlaturand din apetitul debordant atunci cand va este foarte foame. Aveti grija in privinta supelor creme care pot sa contina mai multe calorii si grasimi.

4. Cereale integrale

Optati pentru cerealele integrale ca orezul negru, orzul, ovazul, faina din grau neagra, fiindca acestea trebuie sa faca neaparat parte din strategia dumneavoastra de slabit fara efort. Ca si celelalte alimente mentionate, daca mancati produse fabricate din cereale integrale, va veti asigura un aport ideal de substante care dau senzatia de saturatie si care in acelasi timp contin mult mai putine calorii. Aceste produse ajuta si la echilibrarea colesterolului.


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri