Paradoxal, unul din lucrurile cele mai ineficiente pe care le poti face pe timp de criza este sa iti schimbi radical conduita in viata profesionala: sa accepti orice sarcina care ti se da, sa stai mereu peste program, oricat ti se cere, sa incepi sa-ti lingusesti excesiv seful si clientii, sa reduci drastic preturile pentru serviciile sau produsele tale.

Sunt 3 abilitati soft pe care le consider ca fiind cheie, indiferent care este jobul tau, si pe a caror dezvoltare este esential sa te focalizezi in aceasta perioada:
• Abilitatile de comunicare eficienta;
• Abilitatile de socializare si construire a relatiilor;
• Managementul timpului.

Si tine minte ca in momentele de criza ai cu adevarat sansa sa arati ce poti. Succes!

Un articol de Eduard Ezeanu, Career Coach pentru Career Experts

Sursa: ejobs.ro

Citeste si alte articole pe ejobs.ro. Noi iti recomandam urmatoarele:

Visul profesional pe timp de criza

Negocierea salariului - In situatia de criza

Trei idei pentru dezvoltarea ta profesionala


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri