arsuri

O zi buna tuturor,
Sunt Dana din Brasov si am 32 ani. Sunt programator senior la o mare firma de software din oras si duc viata pe care mi-am dorit-o, chiar daca muncesc chiar si 18 ore pe zi. Satisfactia e mare atunci cand scoatem un soft nou pe piata si toata lumea e incantata, asa ca nu pot sa ma plang. Partea nasoala e ca dieta mea e foarte dezordonata – mananc tarziu si pe apucate, beau multe cafele si cola si fumez cel putin un pachet pe zi. Lucurile stateau altfel pana nu demult, dar acum am inceput sa simt din ce in ce mai des arsuri in capul pieptului. E o senzatie foarte neplacuta, de parca ma pregatesc sa scuip flacari… M-am plans colegilor la birou si m-au sfatuit sa iau antiacide de la farmacie, ceea ce am si facut. Au fost ok, mi-au calmat durerea, dar doar pe moment – din pacate. Exista cumva un remediu mai bun?
Voi ce ziceti, ati avut vreodata astfel de probleme? Dati-mi un semn va rog, multumesc frumos.
garbo_408789
Postat pe 20 Ianuarie 2015 12:59
Cel mai bun remediu este sa renuntzi la fumat. Succes.
AUSRO3175
Postat pe 25 Ianuarie 2015 15:47
De la: garbo_408789, la data 2015-01-20 12:59:33O zi buna tuturor,
Sunt Dana din Brasov si am 32 ani. Sunt programator senior la o mare firma de software din oras si duc viata pe care mi-am dorit-o, chiar daca muncesc chiar si 18 ore pe zi. Satisfactia e mare atunci cand scoatem un soft nou pe piata si toata lumea e incantata, asa ca nu pot sa ma plang. Partea nasoala e ca dieta mea e foarte dezordonata – mananc tarziu si pe apucate, beau multe cafele si cola si fumez cel putin un pachet pe zi. Lucurile stateau altfel pana nu demult, dar acum am inceput sa simt din ce in ce mai des arsuri in capul pieptului. E o senzatie foarte neplacuta, de parca ma pregatesc sa scuip flacari… M-am plans colegilor la birou si m-au sfatuit sa iau antiacide de la farmacie, ceea ce am si facut. Au fost ok, mi-au calmat durerea, dar doar pe moment – din pacate. Exista cumva un remediu mai bun?