Mentinerea greutatii dupa dieta

nu este adevarat un supliment nu -ti mentine greutatea, tu faci reclama la acest produs, greutatea se mentine manvcand putin, fara paine , fara sa mananci dupa ora 7 seara si sa faci si miscare, restul sunt povesti. si reclama la produse,
garbo273075
Postat pe 2 Februarie 2014 07:17
Bravo 075 , mai zi si tu , ca noi am tot zis degeaba .
Rotty
Postat pe 2 Februarie 2014 09:42


si ea zice tot degeaba... ce crezi ?
barboneli
Postat pe 2 Februarie 2014 09:47
Tot ce-i posibil....Traiasca industria farmaceutica
Rotty
Postat pe 2 Februarie 2014 09:49


farmaceutica... ? da ce, suplimentele astea inutile, sunt medicamente ? aiurea.....
barboneli
Postat pe 2 Februarie 2014 10:15
Dar ce crezi ca sunt Barbo ? Chiar daca sunt pe baza de plante , tot prin laboratoarele farmaceutice trec. Trebe ceva conservanti , ceva E_uri.....
Rotty
Postat pe 2 Februarie 2014 10:21
e clar ca orice produs contine coservanti ...iar despre mentinere este greu daca tii doar diete fara sa iti schimbi cu adevarat si pe termen nelimitat obiceiurile alimentare ! totul tine de vointa !
garbo_19362
Postat pe 2 Februarie 2014 10:43
cum este acest produs ? da dependenta? daca nu il mai iei ce se intampla? sau este o reclama expica!
lllorena
Postat pe 2 Februarie 2014 11:16
Nu mai puneti botu" la toate reclamele cu suplimente care fac minuni in timp ce voi va indopati cu mancare !!!
garbo195601
Postat pe 2 Februarie 2014 11:24
nicio pastila de slabit nu este buna si nu are efecte benefice asupra organismului; cel mai bun ajutor in mentinerea siluetei este controlul alimentelor (poti sa mananci orice dar nu in cantitati industriale si nu la orele din noapte) ; in cazul in care faci excese intr-o zi , poti urma doua zile de o dieta soc (adica aduni calporiile si sa nu depaseasca 1300 kcal /zi)

.....asa ca lasa-o pe-asta cu pastilele de slabit sau de mentinut greutatea , ce prostie!!!!
adeline
Postat pe 2 Februarie 2014 13:25