Anticonceptionale

Buna ziua,

Vreau sa scriu despre acest topic pentru a trage un semnal de alarma cat nu e prea tarziu..
Timp de 2 ani am luat Desorelle si intradevar au avut efectele pe care mi le-am dorit: am scapat de acnee, am putut intretine relatii intime cu partenerul meu fara avea vreo teama de sarcina, mi s-a relgat ciclul menstrual, am scazut in greutate (efect mai rar intalnit ). Insa de partea intunecata a lor mi-am dat seama prea tarziu . Am citit eu in prospectla ca pot aparea efecte secundare ca:migrene si labilitate emotionala, dar fiind foooarte vesela si exuberanta de felul meu nu le-am dat importanta.
cu timpul am inceput sa fiu din ce in ce mai nemultumita de tot ce era in jurul meu: daca eram racita mi se parea ca am nu stiu ce boala grava, daca cineva din jurul meu patea ceva eram panicata..samd. Mai pe scurt, cam tot ce era de rau se amplifica, iar daca nu era ceva rau in jurul meu, faceam sa apara. In ritmul asta am ajuns sa imi pierd iubitul la care inca tin enormmmm, dar cum sa stai langa cineva caruia ii ploua tot timpul?, am pierdut prietenii.
Acum am 2 luni de cand nu le mai iau si ma simt excelent...am redevenit EU :)))...si am putut sa imi dau seama care a fost cauza "nefericirii" mele, inchipuite de altfel..
Daca o sa imi recastig iubirea nu stiu, desi imi doresc foarte tare, dar ideea este ca pretul platit pentru niste hormoni in plus a fost mult prea mare.
Asa ca fetelor, va spun cu sufletul deschis: ganditi-va de doua ori la toate efectele secundare ce le pot avea anticonceptionalele si daca merita sa le platiti..
Sper sa va fie de folos ceea ce am incercat eu sa expun aici si sa aveti numai sanatate si multa, multa veselie
JoIoana
Postat pe 6 Aprilie 2012 10:24
nu stiu daca de la anticonceptionale ti-ai pierdut iubitul - iar daca si-a pus coada la spinare cum n-ai mai fost bine dispusa, daca avreai vreo problema reala, tot asa reactiona?!
In situatia asta, poate ca e mai bine ca l-ai pierdut.... sa luam a.c. pentru filtrarea caracterelor alora de linga noi.....
quasaria
Postat pe 6 Aprilie 2012 11:03
Tocmai asta e ideea..ca eu mi-am dat seama prea tarziu care a fost cauza "pleostirii" mele..Iar lui nu am apucat sa ii spun. Tot ceea ce a vazut el a fost efectul lor. Mai ales ca eu am inceput sa le iau cand am inceput relatia cu el. Deci el nu cunoaste decat fooarte putin din "epoca" mea de veselie .... darrr..never say never..:)
JoIoana
Postat pe 6 Aprilie 2012 12:09
cum spunea Marilyn Monroe: 'If you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.
Daca ar fi trecut peste perioada proasta, probabil ar fi ajuns si la cea buna. Asa... duca-se pe drumul lui.
quasaria
Postat pe 6 Aprilie 2012 13:36
anticonceptionalele au f multe efecte negative, pe multe le-am simtit pe pielea mea. (dr care mi le-a recomandat e de parere ca oricate efecte negative au aceste pastile, nu se compara cu cele ale unui avort :)

eu am luat 4-5 ani pastile, dar le-am lasat de cateva luni pt ca aveam migrene aproape saptamanal :((luam yasmin.
Carmen_09
Postat pe 8 Aprilie 2012 22:03
un an de zile am luat yasmin dureri de cap etc ,mi-a recomandat microgynon am avut menstruatie o luna dupa aceea a intrat totul in ritm normal,dupa un an si ceva am facut o pauza de o luna a revenit menstruatia la o luna,acum iau novynete si ma simt foarte bine cu ele.
elena_2289
Postat pe 23 Aprilie 2012 01:34
Imi pare rau de toate femeile care se incred in medicii care prescriu un anumit tip de contraceptive doar pentru ca ei au un contract sau o intelegere cu firma respectiva de contraceptive. As recomanda mai bine sa va cunoasteti propriul corp si sa invatati cand sunteti fertile si cand nu, cum secretia vaginala isi schimba culoarea si consistenta in zilele fertile. Sanatate va doresc !
steleverzi
Postat pe 23 Aprilie 2012 01:58
De la: steleverzi, la data 2012-04-23 01:58:23Imi pare rau de toate femeile care se incred in medicii care prescriu un anumit tip de contraceptive doar pentru ca ei au un contract sau o intelegere cu firma respectiva de contraceptive. As recomanda mai bine sa va cunoasteti propriul corp si sa invatati cand sunteti fertile si cand nu, cum secretia vaginala isi schimba culoarea si consistenta in zilele fertile. Sanatate va doresc !
Dar poate nu toate luam anticonceptionale pt nu a ramane insarcinata,mai sunt bune si pt chisturile ovariene deci...ori iei pilula ori ajungi la operatie am trecut prin experienta aceasta
elena_2289
Postat pe 24 Aprilie 2012 08:59
Orice medicament are reactii secundare, care apar la doze uzuale, si se manifesta diferit in functie de pacient.
miriammm
Postat pe 26 Aprilie 2012 11:08
de 11 ani ia-u rigevidon si efecte secundare nu am avut , ma simt fff bine cu ele. singura pauza a fost de 1 an jumate cand am facut al doi-lea copil
garbo028182
Postat pe 28 Aprilie 2012 19:45
eu cred ca ai gasit tu motivu "anticonceptionalele" sunt de vina gata :)) . eu iau d 7 ani cu pauza d 2 3 luni la 2 ani si ma simt perfect
oanascumpik
Postat pe 29 Aprilie 2012 15:10
intr-adevar anticonceptionalele au efecte destul de urate.am deschis si eu azi un topic legat de aceasta problema fiindca la mine efectele au fost putin ciudate.in sensul ca de la Yasmin m-am simti ok in afara de durerea in piept constanta.dar dupa ce le-am intrerupt surpriza....am fost depistata cu tiroida Hashimoto si m-am ingrasat 7 kilograme pe care nici acum nu le pot da jos fiindca daca ma pun la dieta si mi s eafce foame am o durere de stomac si niste depresii de imi vine sa omor pe cineva nu alta.mi-a explicat medicul ca asta e dereglare hormonala.plus ca mi-a aparut pilozitate pe fata si ce ma deranjeaza este ca medicii nu iti fac analize prealabile anticonceptionalelor pentru a vedea daca esti compatibila sau nu cu un anumit tip de dozare hormonala.aaa....si eu am avut depresii in perioada in care luam AM de plangeam din te miri ce si libidou 0. mai nou am vazut in farmacii Femina 4 , parac asa se numeste care se pare ca este utilizata pentru combaterea efectelor negatice ale AC.mie acum mi-a prescris medicul Yaz mai ales ca am si acnee vulgara.sper sa fie bine cu ele daca iau si Femina.eu ma tem de ingrosarea sangelui fiindca am in familie numai bolnavi cardiaci in stare avansata
garbo_3902
Postat pe 22 Iunie 2012 14:46

Recomandari

Subiect Mesaje Ultimul Mesaj
Psoriazis 28 De la: garbo_446242 14 Iulie 2017 16:22
STUDIU PENTRU PERSOANELE DIAGNOSTICATE CU HEPATITA VIRALA CRONICA DE TIP C 34 De la: bluelight 13 Octombrie 2010 22:00
Hepatita C 13 De la: garbo_10948 8 Martie 2013 16:27
in ce masura afecteaza sanatatea mentala a unui adult, jocul pe calculator? calculat 26 De la: Ciresica 13 Septembrie 2011 18:51
importanta alimentatiei sanatoase 29 De la: garbo_1303 14 Iunie 2012 22:40
Setari Cookie-uri