DESPRE COPII

BUNA SEARA MAMICI ...EU SUNT LOREDANA ,,SUNT NOUO AICI ,,ANTREBAREA MEA ESTE URMATOARE ,,,AM O FETITA DE 8 LUNI SI DELA NASTERE ARE O PAREZA DE PLEX BRAHIAL,,AU FORTATO ,,,SI VREAU SA STIU DACA ESTE CINEVA ,,CARE CUNOASTE CEVA DESPRE ACEASATA PROBLEMA ,,DACA A AVUT DIN NE FERICIRE ,,CAZ AN FAMILIE ,,SI DACA DA CUM ATI REZOLVAT VOI ,,PROBLEMA..NOI FACEM KINETOTERAPIE,,DELA VARSTA DE 9 ZILE ,,,SA RECUPERAT PUTIN DAR NU FACE EZTENSIE DE COT DECAT PUTIN,,,,,CE SA MAI FAC VOI CE ATI FACUT,,,,,?>>>>>>>MULTUMESC SI SPER CA NU AM DERANJAT
grill
Postat pe 20 Decembrie 2011 21:16
imi pare rau de fetita ta. dupa cum se pare pe aici nu sunt persoane cu copii cu astfel probleme.
Sanatate multa!
cri_cat
Postat pe 10 Ianuarie 2012 00:03
Buna tuturor! sunt noua pe aici si as avea o intrebare. poate ma puteti ajuta. Sunt studenta la master, anul I, am 22 ani si nu am lucrat niciodata. Sunt insarcinata in trei luni si intrebarea mea este daca beneficiez de indemnizatia de crestere a copilului, avand in vedere situatia data. Astept raspunsuri.
elly_mamica
Postat pe 23 Martie 2012 14:01
Buna!
Din cate stiu eu, beneficiezi de indemnizatie de crestere a copilului, dar cred ca este vorba de suma minima 600 lei. Sfatul meu este sa intrebi la Agentia de asistenta sociala (langa Casa Sindicatelor). Gasesti si site-ul lor pe net. Ei iti pot zice sigur cum trebuie sa procedezi. Multa sanatate si o sarcina cat mai usoara!
crinalb66
Postat pe 23 Martie 2012 14:27
Aceeasi ,,problema ,,am avut si eu,am stat cu el la spitalul Robanescu din Bucuresti,nu mult ,de 2 ori am fost cate o saptamana.Acum poate misca bine manuta ,o si ridica in sus ,deci e bine.Problema e ca aceste idioate care se numesc cadre medicale iti pot nenoroci copii pe viata,iti spulbera sperantele si iti umbreste bucuria .
templer
Postat pe 9 Iulie 2012 15:36
templer, acum inteleg si mai bine de ce este copilul tau cum il descrii
dor72_
Postat pe 9 Iulie 2012 16:07

Recomandari

Subiect Mesaje Ultimul Mesaj