sangerari an timpul actului sexual

am o antrebare si as i dori sa mi raspunda cineva specialist an problemele astea
de cateva zile am observat ca an sau dupa terminarea actului sexual am un pic de sange cam rozaliu si putin.an urma cu doua saptamani mi am facut analiza secretiei si control ginecologic am terminat un tratament de cateva zile apoi vad ca mi a aparut problema asta.de ce sangerez?
nu anteleg .
folosesc si irigatorul ma angrijesc si am sa mi fac alte analize dupa sarbatori.
am un prieten si vrea sex mult.
dar eu sant speriata si mie frica ca sangerez nu mi sa antamplat niciodata.daca se poate sa mi raspunda cineva la antrebari.
va multumesc din suflet.
sarbatori fericite si la multi ani.
garbo181092
Postat pe 30 Decembrie 2010 14:23
Ai si dureri in timpul actului sexual?
Este posibil sa tratamentul pe care l-ai facut sa-ti fi sensibilizat mucoasa genitala, iar daca prietenul tau practica sexul agresiv iti provoaca leziuni urmate de sangerare.
Discuta cu el si incercati sa gasiti impreuna un ritm si pozitii care sa nu te afecteze. Sau faceti o pauza de cateva zile.
Tylly
Postat pe 30 Decembrie 2010 14:52

Recomandari

SubiectMesajeUltimul Mesaj
vreau si eu o familie NORMALA 23De la: garbo_447057 21 Iulie 2016 16:17
Vin sărbătorile! Noi ce facem?125De la: garbo_458802 19 Decembrie 2016 23:09
Suntem fini. Ce cumparam pentru nasi de Craciun si Revelion? 3De la: si_totusi 26 Decembrie 2008 19:40
"Prietenele" mele incearca sa ma desparta de sotul meu..care este atitudinea potrivita fata de ele?65De la: blaa 15 Aprilie 2010 02:17
Mucegai , Igrasie3De la: Isac_Laurentiu_1 3 Aprilie 2013 13:56
Setari Cookie-uri