Sarurile minerale au o functie plastica si de reglare, intrand in compozitia celulelor si a tesuturilor organismului uman.

Sarurile minerale trebuie sa fie introduse zilnic in organism, caci acesta le elimina si le reinnoieste permanent. In corpul nostru sunt prezente mai mult de douazeci de saruri minerale.
Iata-le pe cele mai importante:

8 SARURI MINERALE de care corpul tau are nevoie in fiecare zi!

CALCIU

1. Calciul este mineralul cel mai prezent in organismal nostru, el ajutand functionarii si dezvoltarii oaselor si dintilor. Alimentele cele mai bogate in calciu sunt: laptele si branzeturile, galbenusul de ou, speciile de fasole, varza si smochine.

Citeste si:
MADARA – STILL SUMMER
MADARA – STILL SUMMER

Foto: Shutterstock.com; calciu, lapte

Citeste si:
SAGA Festival și Radio ZU prezintă Back to Dance, pe 30 iulie, la...
SAGA Festival și Radio ZU...

Foto homepage: Shutterstock.com; corp uman

FOSFOR

2. Fosforul este important pentru ca este un furnizor de energie; in creier, impreuna cu lipidele contribuie la dezvoltarea substantei cerebrale. Alimentele importante care contin fosfor sunt: drojdia de bere, pestele, ouale, carnea, migdalele uscate, stridiile.

FIER

3. Fierul este esential pentru formarea hemoglobinei din sange, iar carenta de fier poate sa cauzeze aparitia anemiei; alimente care contin fier sunt: radicchio, carne, galbenus de ou, spanac, migdale, legume uscate.

Foto: Shutterstock.com; produse care contin potasiu

POTASIU

4. Potasiul e un mineral care lupta impotriva oboselii, potentand capacitatea muschilor si influentand excitabilitatea tesutului nervos; este present in cereal, legume, carne si verdeturi.

Citeste mai departe 8 SARURI MINERALE de care corpul tau are nevoie in fiecare zi! >>>




Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri