In acest context, Campania ALTFEM, demarata de catre Active Watch ne invita sa analizam propriile stereotipuri in legatura cu femeile si barbatii, energia pe care o investim in confirmarea, mentinerea si transmiterea lor si influenta semnificativa pe care acestea o au in viata noastra. Proiectul vorbeste despre modul cum stereotipurile, ca “manuale” de citire si de intelegere a noastra si a celorlalti, ne pot influenta alegerile si dezvoltarea, atat in viata personala, cat si in viata profesionala, limitandu-ne sau determinandu-ne sa ignoram anumite resurse si oportunitati, pe care toti le avem, indiferent ca suntem femei sau barbati.
ALTFEM aduce in discutie rolul si responsabilitatea media si a publicitatii in mentinerea si promovarea unor sterotipuri, prejudecati si discriminari de gen. Despre acest aspect am stat de vorba cu Mircea Toma si Ionut Codreanu, de la Active Watch.
Femeia, “dotata doar cu sex si cratita”?
Garbo: Televiziunea si mass-media in general reprezinta o oglinda a realitatii? Adica, daca femeile sunt prezentate cu precadere in postura de dive sau gospodine, aceasta este si realitatea din teren?
Ce își doresc gravidele din România pentru copiii lor. Psiholog: Resimt o responsabilitate imensă de a-și ști copilul în siguranță pe viitor
Irina, eleva de 10 ce vine zilnic la școală de la 15 kilometri distanță, își dorește ca într-o zi să fie studentă la Teatru
Inima Copiilor strânge 10.000 de promisiuni pentru extinderea secției de Cardiochirurgie de la Marie Curie
Arhetipurile în mentalul colectiv românesc. Alegerile și fricile românilor