17 Ianuarie 2012 publicat în Social 32 share-uri

Ce inseamna efectul Barbie in viata milioanelor de femei din intreaga lume? Ce impact are chipul papusii Barbie, in primii ani din viata fetitelor noastre?

Imagine din campania TinaR, toamna 2011, cu femei diverse

Pana acum, cea mai apreciata campanie internationala de acest fel este cea

pe care a demarat-o Dove. Campania lor cu femei normale si de toate varstele chiar le-a crescut vanzarile, spune jurnalista de la The Independent.

Mary Ann Sieghart citeaza de asemenea doi psihologi, pe Phillipa Diedrichs si Christina Lee, care au probat la randul lor efectul pe care il au imaginile cu femei reale asupra noastra. Ele au realizat reclame in doua variante. O reclama cu o femeie foarte slaba si o alta cu o femeie care poarta msaura M. Femeile carora le-a fost aratata reclama cu modelul mai plinut, nu au gasit doar ca aceasta este eficienta, dar s-au simtit mai bine si cu felul in care arata ele.

Ce putem sa facem ca sa oprim acest fenomen care le impinge pe femei sa isi urasca trupurile atat de mult si sa se supuna unor operatii estetice fara sens sau cure de infometare?

Avem nevoie de o gama mult mai larga de modele in mass-media, in jurul nostru - de la frumusetea voluptoasa la frumusetea slim, de la frumusetea persoanelor tinere, la frumusetea persoanelor mai invrasta. Trebuie sa scapam de obsesia pentru aceasta perfectiune ireala!

Ca sa incheiem in spirit optimist, trebuie sa mentionam ca recent, fetele fara trup de Barbie au mai inregistrat un succes. Recent, prin votul publicului, Lucy Moore, o studenta voluptoasa la criminalistica a fost aleasa imagine a brandului de lenjerie intima Ann Summers (foto mai sus; Credit foto Ann Summers)

de Iulia S.


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri