In prezent, 9 din 10 consumatori vor sa afle mai multe informatii despre preparatele pe care le servesc in oras. In ciuda faptului ca importanta unei nutritii echilibrate este sustinuta la nivel mondial, informatiile nutritionale din meniu lipsesc in toate tarile in care a avut loc studiul, la care se adauga si Romania

Comunicat de presa

Unilever Food Solutions a lansat astazi prima editie a “Raportului Global Privind Meniurile”, raport intocmit in urma cercetarii in profunzime a opiniilor consumatorilor cu privire la servirea mesei in oras. Editia numita “Ce contine mancarea dumneavoastra?” indica o nevoie tot mai mare de transparenta in privinta preparatelor din meniurile locatiilor in care acestia iau masa.

Studiul indica faptul ca, in prezent, 9 din 10 consumatori vor sa afle mai multe informatii despre preparatele pe care le servesc in oras*. In ciuda faptului ca importanta unei nutritii echilibrate este sustinuta la nivel mondial, informatiile nutritionale din meniu lipsesc in toate tarile in care a avut loc studiul, la care se adauga si Romania. Consumatorii primesc putine detalii in locatiile in care mananca, care sa le permita sa adopte un stil de alimentatie sanatos. Pana la 87% dintre respondenti au declarat ca ar alege preparate mai sanatoase daca ar cunoaste valorile nutritionale ale acestora. Astfel, principalele trei lucruri pe care consumatorii au declarat ca ar vrea sa le cunoasca pentru a lua decizii constiente in privinta meniului sunt: valoarea nutritionala, sursa ingredientelor si modul in care preparatele au fost gatite.

Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice. Aceste zodii au tras lozul norocos în luna Mai 2023 și se bucură de succes financiar Meditația mindfulness: Antidotul pentru stres și anxietate Atunci când mi-am dat seama că totul depinde de mine, m-am liniștit

In plus, peste 60% din respondenti au declarat ca informatii precum “continut scazut de grasimi”, “continut scazut de sare” sau numarul de calorii ar fi binevenite in meniuri. Rezultatele cercetarii au mai aratat ca, la nivel global, consumatorii au preferinte diferite legate de modul in care ar trebui sa primeasca aceste informatii. Diferentele culturale sugereaza ca mesajele ar putea fi transmise printr-o varietate de canale.

Raportul pune accentul pe un aspect esential, folositor noua, tuturor celor din industria gastronomica: nevoia consumatorilor de informatie. Trebuie sa incercam, alaturi de partenerii nostri, sa raspundem acestei nevoi identificate, oferind sfaturi si informatii detaliate despre ingredientele noastre”, afirma Maria Gavrilescu, Channel Marketing Leader Unilever Food Solutions Romania.

5 MAI – Eclipsă de lună prin penumbră și Lună plină în Scorpion – Cât trăim, învățăm, aflăm și experimentăm. Lecția inimii ușoare!

* Raportul Global privind Meniurile este o cercetare realizata de compania BrainJuicer, avand 3500 de respondenti, care servesc masa in oras cel putin o data pe saptamana. Participantii la studiu sunt din sapte tari: SUA, Marea Britanie, China, Germania, Rusia, Brazilia, Turcia.


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri