De cate ori nu ti s-a intamplat sa incepi un program de dieta doar pentru ca ai auzit ca este foarte eficient si, deci, recomandat?
3. Vegetarienii au tonus muscular scazut

Vegetarienii pot avea tonusul muscular la fel de bine definit precum cel al carnivorilor. Ei preiau vitamine din fructe, legume si cereale. Pentru dezvoltarea musculaturii este nevoie de proteine, insa o cantitate sporita a acestora poate avea efecte secundare pe termen lung, mai cu seama asupra rinichilor, care devin suprasolicitati. In general, se recomanda ca 50% din energie sa fie preluata din carbohidrati, 35% din lipide, iar 15% din proteine.

4. Laptele degresat contine mai putin calciu, decat cel nedegresat.

Dimpotriva, laptele degresat contine mai mult calciu, pentru ca acesta se afla in zer, nu in structura lui cremoasa. Laptele complet degresat este o alegere buna, daca urmezi un program pentru slabit, cel semidegresat este potrivit celor care isi mentin stilul de viata sanatos, iar cel nedegresat se recomanda mai cu seama copiilor si adultilor care se afla sub limita greutatii normale a corpului.

5. Intotdeauna te ingrasi, daca renunti la fumat.

Cand renunta la fumat, unii oameni se ingrasa, altii slabesc, iar altii isi mentin greutatea. Fiecare persoana care inltura un obicei, tinde sa dezvolte altul, care il poate inlocui. Cei care aleg o portie buna de mancare in locul tigarilor sunt dezavantajati, pentru ca intr-adevar au tendinta sa se ingrase. Cele mai bune surogate sunt guma de mestecat fara zahar sau unele legumele crude, cum este morcovul.

6. Infometarea si dietele rapide sunt eficiente pentru arderea grasimilor


Dietele rapide reprezinta poate cea mai neindicata solutie pentru slabit. Nu numai ca efectul ulterior va fi de ingrasare sporita (dublu decat greutatea precedenta), insa contribuie la dezechilibrarea metabolismului. Infometarea (postul negru) este cu atat mai putin recomandata cu cat atrage dupa sine boli precum bulimia sau anorexia si carentele de rigoare.

7. Carnea este singurul aliment care asigura complet necesarul de proteine.


E drept ca alimentatia cu carne contine suficient de multe proteine, insa la fel de corect e si faptul ca nu este singura. Carnea poate fi totodata bogata in grasimi si sodiu. Lactatele contin de asemenea proteine (albusul oualor), asa cum si fructele sau legumele asigura necesarul organismului in acest sens. Totusi, acestea din urma trebuie combinate, pentru obtinerea completa a unor substante: un exemplu bun este alaturarea orezului si a fasolei.
Kudika Tarot

Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri