Dieta Dukan este o dieta simpla, scurta, foarte populara in intreaga lume si ale carei rezultate se promit a fi fantastice si de durata.

Etapa a doua in Dieta Dukan: Etapa de croaziera

Aceasta etapa se bazeaza pe alternarea regimului cu proteine + legume cu unul cu proteine. Adica o zi se mananca legume si proteine iar a doua zi se mananca la fel ca in faza de atac.


Pentru persoanele care vor sa slabeasca mai mult de 20 de kilograme se poate face alternarea 1 zi legume + proteine si o zi proteine, sau 5 si 5 zile. Pentru a scapa de mai mult de 10 kilograme, alternarea de a o zi cu o zi e suficienta. Pentru cei care vor sa slabeasca mai putin de 5 kilograme, se alterneaza 2 zile proteine si 5 proteine+legume. Pentru a scapa de mai putin de 2 kilograme se recomanda consumul de proteine 2 zile pe saptamana si in rest un regim normal, dar fara excese.

Image (C): www.shutterstock.com - 12165172. Used under license from Shutterstock.com 11.28.2008

Legumele permise: spanac, rosii, castraveti, ridichii, praz, fasole verde, ciuperci, telina, fenicul, vinete, andive, dovlecei, ardei.

Legume interzise: cartofi, orez, porumb, mazare, linte si fasole.

Se consuma legumele crude, in salate, sau fierte.

Important! Zilnic se consuma doua linguri de ovaz pe zi si se consuma apa la fel ca in etapa de atac.
Se face miscare 30 de minute pe zi. Daca nu mai slabiti, ridicati activitatea fizica la 60 de minute timp de 4 zile.

Etapa a treia in Dieta Dukan: Etapa de consolidare

Persoanele care ajung in aceasta etapa au eliminat kilogramele nedorite iar acum e timpul sa reintroduca alimentele de la care s-au abtinut pana acum dar fara a creste in greutate. Aceasta perioada va dura cate 10 zile pentru fiecare kilogram pierdut.


In etapa de consolidare se consuma proteine si legume(aceleasi cu care v-ati obisnuit in cele doua etape anterioare), o portie de fructe pe zi (NU se consuma banane, struguri, cirese sau oleaginoase – nuci, fistic etc.). Cele mai bune sunt merele.

De asemenea, se pot consuma doua felii de paine integrala pe zi, o portie de branza, paste, cuscus, mamaliga, lintea, orez si cartofi (cate 150-200 grame pe zi si nu mai mult). Se poate consuma si carne de miel, de porc si sunca.

Nu uitati de cele 2 linguri de tarate pe zi!

Image (C): www.shutterstock.com - 4915222. Used under license from Shutterstock.com 10.06.2008




Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri