Comunicat de presă
Tricourile BEYONCÉ X LEVI’S prezintă patru modele distincte, care îmbină designul atemporal cu o notă contemporană reconceptualizată: modelul Sporty Ringer Tee și modelul clasic Graphic Tee, ambele disponibile în variantele de culoare alb-negru sau alb-roșu. Având logo-ul Levii’s cu dublu „ii”, fiecare tricou oferă identității iconice a brandului o perspectivă proaspătă prin prisma vizionară a lui Beyoncé.
Imaginile care însoțesc colecția insuflă o nouă viață esteticii clasice LEVI’S prin reinterpretarea unei ilustrații de arhivă printr-o perspectivă contemporană. Colecția se lansează cu o versiune a unei reclame reprezentative din arhivele LEVI’S, actualizată pentru a încorpora noul logo „ii”, cu o reprezentare sporită și o relevanță culturală modernă.
Colecția BEYONCÉ X LEVI’S este disponibilă pe Beyonce.com, pe Levi.com și în anumite magazine LEVI’S. Membrii Red Tab au acces anticipat la mult așteptata colecție. Rămâneți pe fază pentru mai multe noutăți de la BEYONCÉ x LEVI’S.
Sunt redactor Garbo de ceva timp (probabil o crâmpeie în infinitatea universului) și o mică parte din identitatea mea se regăsește și în această căsuță virtuală a lucrurilor frumoase. Am absolvit Facultatea de Litere și...
Dincolo de nopțile nedormite – Inegalitatea tăcută cu care se confruntă comunitatea LGBT+
Studiu: 11% dintre români nu merg niciodată la evenimente culturale! Lipsa timpului și a banilor sunt principalele motive
Frica de stomatolog, o realitate ignorată: 75% dintre români se plâng de o sănătate orală proastă - sau foarte proastă
Între un copil de 14 ani și un bărbat de 40 de ani NU există o relație de iubire. Nu a fost o poveste de dragoste. A fost abuz.