28 Noiembrie 2011 publicat în Cariera 13 share-uri

Programul de burse nationale UNESCO - L'Oreal 'Pentru femeile din stiinta' se desfasoara in perioada noiembrie 2011 - iunie 2012. La editia din 2012 se vor acorda doua burse pentru cercetare, una pentru o lucrare din domeniul Chimiei si una pentru o lucrare din aria Stiintelor Vietii.

Proiectul castigator: Rolul axei fractalkina - CX3CR1 asupra stresului oxidativ produs de interactia monocite-macrofage. Rezultatele acestor studii, care analizeaza rolul celulelor si moleculelor inflamatorii in accelerarea aterosclerozei, vor conduce la o abordare inovativa a acestei maladii care este cauza principala a mortalitatii in tarile dezvoltate, inclusiv in Romania.

Dna. Elena Butoi este cercetator stiintific grad II, doctor in biologie, Institutul de Biologie si Patologie Celulara “Nicolae Simionescu”, Bucuresti. Cu o experienta in domeniul cercetarii stiintifice de peste 12 ani, dna. Butoi este specializata in domeniul stintific al biologiei celulare si moleculare a sistemului cardiovascular; elucidarea mecanismelor implicate in inflamatia asociata bolilor cardiovasculare. Are specializari postuniversitare obtinute in Romania, Olanda si Germania si este membru al Societatii Nationale de Biologie Celulara.

Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice. Trei autori români de top în portofoliul Editurii CUANTIC! A contat cine a zbierat mai tare adidas Club Originals - locul unde noua generație de culturemakers schimbă normele

Dr. Nicoleta PREDA - Castigatoare editia 2011, sectiunea Chimie

Cercetator stiintific grad III in cadrul Institutului National de Cercetare - Dezvoltare pentru Fizica Materialelor (INCDFM), Bucuresti

Proiectul castigator vizeaza tematica “Filme nanostructurate de ZnO obtinute prin depunere chimica pe matrici de sfere polimerice”, iar rezultatele acestuia vizeaza obtinerea de noi materiale compozite, cu posibile aplicatii in dezvoltarea de senzori si cataliza.

Dna. Preda este cercetator stiintific grad III in cadrul Institutului National de Cercetare - Dezvoltare pentru Fizica Materialelor (INCDFM), Bucuresti, fiind absolventa a Universitatii POLITEHNICA Bucuresti, Facultatea de Chimie Industriala, a masterului si a doctoratului din cadrul aceleasi universitati. Are o experienta de peste 10 ani in domeniul cercetarii stiintifice si 37 de lucrari publicate in reviste de specialitate cotate ISI.

Un broker AVBS Credit a intermediat anul trecut un volum de credite în valoare de aproape 11 milioane de euro Meditația mindfulness: Antidotul pentru stres și anxietate