12 Ianuarie 2012 publicat în Cariera 30 share-uri

Amestecul dintre mediul profesional si cel de acasa este posibil sa determine o scadere a eficientei, datorata asocierii mediului de acasa cu odihna, relaxarea si nu cu efortul profesional. O posibila rezolvare pentru acest lucru ar fi crearea unui spatiu acasa care ar urma sa fie folosit exclusiv pentru activitati profesionale.

Un studiu realizat recent arata ca, in 2011, peste 40% din firmele din Romania au oferit angajatilor posibilitatea sa lucreze de acasa. Potrivit studiului, firmele care ofera aceasta posibilitate angajatilor, de a lucra de acasa, reduc cheltuielile, iar angajatii sunt mai relaxati si au mai mult timp pentru viata personala.

Pe langa reducerile de costuri in bani si timp, un alt beneficiu al muncii de acasa este, potrivit afirmatiilor managerilor ce au fost intervievati, cresterea gradului de motivatie si de randament al angajatilor.

Nu cred ca e necesar sa vorbesc despre avantajele lucrului de acasa, numai daca ne gandim la orele petrecute in trafic pe drumul spre casa, avantajele lucrului de acasa devin evidente. Asa ca mi se pare important sa identificam potentialele efecte negative ale lucrului de acasa, din punct de vedere psihologic, si cateva solutii”, explica psihologul Radu-Nicolae Cocea (www.7relatii.ro).

Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice. MiniGhid astrologic: 5+5 Calități și Defecte ale zodiei TAUR Pantofi de primăvară pe care trebuie să îi ai în colecție 10 Rochii de vară care emană energie și feminitate

Efectele negative ale lucrului de acasa

1. Cresterea comunicarii prin intermediul mailului si a telefonului si reducerea interactiunii directe poate scadea capacitatea oamenilor de a lucra in echipa si mai important, poate crea un sentiment de izolare. Solutia ar putea fi existenta unor intalniri special create pentru a incuraja schimburile pe teme profesionale, la un interval stabilit.

2. Amestecul dintre mediul profesional si cel de acasa este posibil sa determine o scadere a eficientei, datorata asocierii mediului de acasa cu odihna, relaxarea si nu cu efortul profesional. O posibila rezolvare pentru acest lucru ar fi crearea unui spatiu acasa care ar urma sa fie folosit exclusiv pentru activitati profesionale.

3. Interactiunea directa dintre angajati si feedback-ul primit la locul de munca sunt instrumente importante de dezvoltare profesionala si personala. Lucrul de acasa face ca acestea sa fie dificil de realizat, ceea ce creste necesitatea trainingului angajatilor in domeniul abilitatilor profesionale, al managementului timpului, IT si al comunicarii.

Aceste zodii au tras lozul norocos în luna Mai 2023 și se bucură de succes financiar Horoscop Aprilie 2023: A doua lună a primăverii ne aduce putere interioară, transformare vindecătoare și iubire Asprele legi ale Educației. Elevii nu mai au voie cu telefoane mobile la ore şi să fumeze la şcoală

Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri