pirateria

Protec�ia drepturilor de proprietate intelectual� - Un speciale Problem�


16 februarie 2010 V�nz�ri / Marketing Management Companiile cheltuiesc milioane de dolari de instituire nume de marc� sau m�rci comerciale pentru a simboliza calitate si design de produs o serie de alte caracteristici menite s� atrage clien�ii s� cumpere marcile lor, cu excluderea tuturor celorlalte. Milioane mai multe sunt cheltuite pe cercetare pentru a dezvolta produse, procese, desene �i formule care s� ofere companiilor cu avantaje fa�� de concuren�ii lor. Astfel de propriet��i intelectuale sau industriale, sunt printre cele mai valoroase active o companie poate de�ine. Nume de brand, cum ar fi Kodak, Coca-Cola si Gucci, procese, cum ar fi xerography, �i software-ul de calculator sunt de mare ajutor. Un grup financiar estimat c� brandul Marlboro a avut o valoare de 33 miliarde dolari, Kelloggs '9 miliarde dolari, Microsoft a 9.8 miliarde dolari, �i Levi's 5 miliarde dolari; toate au experimentat o �nc�lcare a drepturilor lor de proprietate intelectual�. �n mod normal, drepturile de proprietate poate fi protejate de lege pentru a preveni alte companii de la care �ncalc� acestor active. Companiile trebuie, totu�i, s� p�streze o constant� veghe pirateriei �i contrafacerii.

Contrafacerii �i a pirateriei:

Contraf�cute �i piratate provin dintr-o gam� larg� de industrii - �mbr�c�minte, piese auto, agricole, produse chimice, farmaceutice, c�r�i (chiar c�r�i de management), discuri, filme programe de computer, formul� copilul la piese auto. Estim�rile sunt c� mai mult de 10 milioane fals ceasurile elve�iene care transport� nume de marc� celebre cum ar fi un Cartier si Rolex sunt v�ndute �n fiecare an, plase profituri ilegale �n cazul �n care cel pu�in 500 milioane dolari. De�i dificil s� se cunoasc� v�nz�rile totale provenite din utilizarea neautorizat� a brevete SUA, m�rci comerciale, precum �i suma de drepturi de autor la mai mult de 300 miliarde dolari anual. Asta se traduce �n mai mult de dou� milioane de locuri de munc� pierdute. Software-ul de muzic� �i filme sunt �inte �n special atractive pentru pira�i pentru c� sunt costisitoare de a dezvolta, dar ieftine pentru a reproduce �i distribui pe Internet. Piratate de v�nz�ri CD cu muzic� sunt estimate s� dep�easc� 5 miliarde dolari anual �i sunt �n cre�tere la 6 la sut� pe an. �i software neautorizate din SUA care vinde pentru 500 de dolari �n aceast� �ar� poate fi achizi�ionat pentru mai pu�in de 10 dolari �n Asia de Est. Business Software Alliance un comer� de grup, estimeaz� c�, companii de software a pierdut peste 7.9 miliarde dolari �n regiunea Asia-Pacific, 12.1 miliarde dolari �n Europa, �i de 7.5 miliarde dolari America de Nord �n 2004. S-ar putea �ncheia la perusing Expozi�ie de faptul c� China este cea mai mare problema pirateriei av�nd �n vedere m�rimea acesteia �nalt �i mari. Cu toate acestea, a pierdut de dolari �n Statele Unite, din cauza pirateriei software este aproape dublu c�, din China de la 6.6 miliarde dolari comparativ cu 3.6 miliarde dolari, respectiv, o veste bun� �n privin�a datelor este faptul c� ratele de piraterie sunt �n sc�dere �n China (jos 2 la sut� fa�� de anul precedent) �i la nivel mondial (�n jos 1 la sut�), �n primul r�nd ca urmare a programelor de educa�ie �i de executare.

Rata pirateriei software pentru computer, sus �i de jos>>>

Cele mai mari rate de piraterie>

1) Statele Unite ale Americii 92%
2) Ucraina 91%
3) China 90%
4) Zimbabwe, 90%
5) Indonezia 87%

Cele mai mici rate de piraterie>

1) Statele Unite ale Americii 22%
2) Noua Zeeland� 23%
3) Austria 25%
4) Suedia 26%
5) Regatul Unit 27%

Industria piraterie a crescut at�t de sofisticate care m�rfurile contraf�cute multe sunt aproape imposibil s� se disting� de original. Juc�riile, un popular �nfiripa candidat, sunt de multe ori contraf�cute �i v�ndute �nainte de cele originale ajunge �n magazine legitime. Copii sunt churned �n acela�i ora� din China �n cazul �n care originalele sunt f�cute. Pentru a contracara falsificatori, Microsoft a inclus o hologram� pe cutii de software �i pe ambalajul acesteia, dar prea a fost duplicat� la perfectiune, astfel �nc�t pachetele care con�in knockoff de CD-uri cu Windows NT sunt aproape imposibil de diferen�iat de original. O versiune limba chinez� autentic� de Windows XP vine �ntr-un psihiatru �nvelite cutie cu logo-ul familiar �i costurile de 245 dolari aproximativ patru luni salariul mediu al unui lucr�tor din China. Pre�ul de v�nzare cu am�nuntul este prea mult pentru lucr�torul s� pl�teasc�, dar exist� o alternativ� - un stand din apropiere vinde copiate ilegal pe CD-uri XP sau 5.50 dolari pe un CD. Mai mult de 90 la sut� din aplica�iilor software utilizate �n China este estimat� s� vin� de la copii ilegale. --
alexxandra
Postat pe 17 Februarie 2010 07:17

Recomandari

Subiect Mesaje Ultimul Mesaj
Ce cinam iubito? 5 De la: iulianfinichiu64 27 Martie 2010 22:47
Concurs Disneyland 2 De la: alfheim 9 Octombrie 2011 12:32
dragobete 1 De la: Alexxandra 11 Februarie 2010 06:09
quija 19 De la: bluelight 9 Noiembrie 2009 14:41
Sfintii ajutatori 140 De la: paty2014 30 Mai 2015 10:07
Setari Cookie-uri