Nuvaring

Buna,am si eu nevoie de un sfat si as fi recunoscatoare daca m-ati putea ajuta.
Folosesc Nuvaring pt prima oara si am anumite scurgeri..chiar sangerari dak pot spune inchise la culoare,tind spre maroniu.L-am pus in prima zi de mesntruatie (7) si azi este deja a 10 a zi knd mai am aceste scurgeri desi menstruatia mi s-a oprit acum in urma cu 4 zile.Mentionez k pana acum am folosit anticonceptionale Logest.La efecte adverse nu am vazut nimic referitor la acesta scurgere maronie. Dak stie cineva ceva referitor la asta astept raspuns va rog!
garbo_1797
Postat pe 17 Decembrie 2012 11:52

Recomandari

Subiect Mesaje Ultimul Mesaj
Terapie de cupu 15 De la: garbo_489388 16 Mai 2018 01:01
Femeie, ti-ai pierdut feminitatea! 156 De la: suparatu_ 5 Iulie 2012 14:19
Ce sa va aduca MOS CRACIUN in seara de Craciun? 765 De la: elisabeta_boia 21 Decembrie 2012 23:44
ARGILA...cel mai bun "medicament" fara efecte secundare! 1 De la: human 14 Februarie 2011 11:19
NU STIU CE SA FAC!!!! 63 De la: ratuscaceaurata 10 Octombrie 2011 08:32
Setari Cookie-uri