În București e pericol cu podurile. O analiză făcută de Primăria Capitalei arată că din 28 de poduri și pasaje doar trei sunt considerate sigure. Și Podul Grant, vechi de peste 40 de ani, are mari probleme. Acesta e încadrat în clasa 4 din 5 de risc. Aici au început acum lucrări de reabilitare și consolidare, iar șantierul ar putea dura doi ani. Podul va fi închis circulației. Rute ocolitoare pentru șoferi. 

Rute ocolitoare pentru a evita podul Grant, care va intra în reparații

Constructorul a început deja să lucreze la pilonii de susținere. În următoarele două luni, șantierul se va muta pe pod. Din octombrie, jumătate de pod ar putea fi blocat, adică cele două benzi de circulație de pe sensul de mers dinspre Calea Crângași spre strada Turda.

Și linia de tramvai va fi blocată pe același sens. Este varianta luată în calcul de Primăria Capitalei, așa încât lucrările să se încheie mai devreme, adică în martie 2024.

Întreaga structură de rezistență a podului va fi refăcută, căci nu mai poate susține mașinile și tramvaiul 41.

Termenul de finalizare ar putea fi prelungit până în martie 2025

Constructorul are nevoie de jumătate de an doar pentru lucrările de deasupra podului, unde se va decoperta până la beton.„Este o lucrare complexă. De abia dupa ce se va scoate sistemul rutier existent, atunci vom vedea gradul de degradare şi timpul de intervenţie efectiv”, a spus Amil Zarculea, șef de șantier, pentru Observator.

Citiţi continuarea pe 9news.ro

Foto fr si main:Creative Lab /Shutterstock


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri