Comunicat de presa
Tinerii care au sustinut examenul de Bacalaureat in 2013 sunt dependenti de Facebook, ar evita competitia pentru a accede in invatamantul universitar, invata mai usor prin platforme de e-learning, sunt putin atasati de marcile autohtone, dar sunt mai orientati catre miscare si un stil de viata sanatos, conform unei analize realizate de Rogalski Damaschin Public Relations pe baza cercetarilor online desfasurate pe platforma iVox.ro.
Documentarul multipremiat PROFU' - din 2 octombrie în cinematografe

„Radiografia «Generatia BAC 2013» arata diferente importante in atitudinile si convingerile despre invatare si cariera, fata de respondentii care au sustinut acest examen in anii anteriori, unele fiind explicabile prin prisma gradului mare de utilizare a tehnologiei, altele prin modelele sociale pe care acesti tineri le au la dispozitie pentru a se inspira si a avea succes in viata. Am facut aceasta analiza pentru a vedea cate dintre miturile care circula despre candidatii de la examenul de maturitate sunt adevarate, dar si pentru a afla motivatiile lor“, a afirmat Eliza Rogalski, Founding Partner Rogalski Damaschin Public Relations.
Educatie si cariera: mai putin dispusi sa se confrunte in competitii de admitere la studii superioare, totusi constienti de valoarea brandului personal pentru a reusi in cariera
Testare GRATUITĂ a elevilor care se pregătesc pentru Bac și...

Foto Highschool Students_Shutterstock
„Generatia BAC 2013” considera ca diploma de facultate este indispensabila pentru gasirea unui loc de munca suficient de bine platit (64,7%). Procedurile cele mai apreciate pentru admiterea la facultate sunt, in opinia lor, inscrierea pe baza de dosar (33%, aproape dublu fata de cei care au sustinut examenul de maturitate inaintea lor, respectiv 17,5%), proba scrisa (39,8%, cu aproape o treime mai putin decat generatiile anterioare, respectiv 61,7%) si interviul (21,6%). Cele mai apreciate centre universitare sunt Bucuresti (39%), urmat de Cluj-Napoca (32,5%) si Iasi (18,2%).
Acesti tineri apreciaza cursurile online ca fiind o metoda foarte buna de a invata si au urmat cel putin o data o astfel de forma de instruire (53,57%). Ei cred in mai mare masura decat ceilalti respondenti ca prezenta in mediul online le poate influenta cariera (68,2% dintre cei care au implinit anul acesta 18 ani, fata de 58,8% la generatiile anterioare). Ei au incredere in managerii tineri (63,9%) si considera ca e important sa ai un brand personal, insa doar in anumite domenii de activitate (57,7%).
Grupuri de suport și pentru aparținătorii pacienților cu cancer
Scrisoare deschisă a Directorului executiv UNICEF: Cinci lecții pe care le putem învăța din pandemie
Povestea ta, de ziua noastră
Pot fi obligați părinții să-și trimită copiii la școală dacă există riscul infectării cu COVID?