12:07, 2 Iulie 2010 publicat în Sanatate

Vara avem nevoie de o alimentatie usoara, bine proportionata nutritional pentru a ne oferi suficienta energie dar putine calorii si totodata bogata in lichide si minerale.

Carnea slaba

Se recomanda sa consumati carne slaba de pui, curcan sau peste. Fructele de mare sunt o buna optiune daca le preparati voi, nu se recomanda sa comandati la restaurant fiindca sunt foarte perisabile si nu se stie ce primiti.

Ce trebuie sa evitati:
- Consumul de alcool;
- Consumul de grasimi nesanatoase: carne grasa, de porc, mezeluri, carnati, mici, cascaval, margarina, unt, frisca si produse de cofetarie, sosuri, maioneza. Puteti consuma inghetata.
- Sucurile din comert;
- Alimente conservate (peste la conserva, legume conservate etc.).

Aportul hidric vara trebuie sa depaseasca doi litri pe zi, iar pentru cei care practica sport aportul poate ajunge chiar la 5 litri. Mancati mult morcov, acesta contine beta-caroten, protectia naturala impotriva razelor ultraviolete, morcovul (dar si rosiile si fructele portocalii) oferind o protectie naturala mai buna decat cremele de protectie solara. S-a demonstrat ca cei care au mancat 5 morcovi pe zi (incepand cu trei zile inainte de expunerea la soare) nu au suferit arsuri solare in zilele de plaja.

Sursa: Healthy.ro, suplimentul de sanatate Kudika

Citeste si alte articole pe Healthy.ro, suplimentul de sanatate Kudika. Noi iti recomandam urmatoarele:

Cum sa ai un organism puternic fara sa iei fier

20 simptome care te anunta ca ai anemie!

5 exercitii de slabire care se practica in apa


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri