comunicat de presa
Evenimentul Live Shopping a fost prezentat de doua dintre cele mai chic prezente din industria fashion, Roxana Voloseniuc, redactor-sef ELLE si Domnica Margescu, Fashion editor in cadrul aceleiasi publicatii.
Evenimentul live a fost un show digital interactiv de scurta durata, iar cele doua gazde au fost imbracate din cap pana in picioare cu piese Tommy Hilfiger. In plus, au avut ocazia sa prezinte item-urile lor preferate din colectia FW21 „Explorer Club”. Cu o experienta stilistica impresionanta si o pasiune incredibila fata de tot ceea ce inseamna cool si unic in lumea fashion, cele doua gazde nu au ezitat in a impartasi publicului tips & tricks pentru combinatii ideale atat pentru look-urile de dimineata, cat si de seara. Atmosfera efervescenta a show-ului a fost intregita prin prezenta a doi creatori de continut, Mimi si Ovidiu Muresanu, ambii pasionati in egala de masura de tot ceea ce tine de fashion si stil. Propunand look-uri versatile si confortabile in acelasi timp au oferit publicului impulsul necesar pentru o sesiune de shopping spontana ce s-a putut realiza printr-un singur click.
Roxana si Domnica, alaturi de invitatii lor, au condus discutia dincolo de ceea ce are de oferit Colectia FW21, oferind publicului prilejul de a descoperi valorile din spatele brand-ului American – incredibila misiune a lui Tommy Hilfiger de a crea moda prin care nimic nu se risipeste si toata lumea este bine venita (‘Waste Nothing and Welcome All’), ca parte din aganjamentul brand-ului de a construi un viitor mai sustenabil si mai incluziv pentru industria fashion. Cu o puternica componenta interactiva, Tommy Live Shopping a insemnat un dialog constant intre public si gazde. Publicul nu doar a aflat tot ce a dorit despre cele mai noi colectii TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, dar a avut parte si de o experienta de shopping cu totul speciala.
"Suntem foarte bucurosi ca Tommy Hilfiger continua sa fie un brand inovator care ofera o experienta de shopping revolutionara la nivel global. Cu siguranta accesul la o astfel de experienta de shopping va ajuta in construirea unui viitor dinamic, interactiv si extrem de provocator pentru industria fashion si nu numai." a spus Sylvie Gerogianni, Marketing, Communications & VM Manager Tommy Hilfiger.
Evenimentul Tommy Hilfiger de Livestream Shopping este disponibil pe tommy.com, astfel incat fiecare fan al brand-ului sa il poata viziona. Urmareste-l aici.
Caius Covrig își donează ziua și face apel la umanitate! Hai să facem echipă și să-l ajutăm pe Alin !
Ce își doresc gravidele din România pentru copiii lor. Psiholog: Resimt o responsabilitate imensă de a-și ști copilul în siguranță pe viitor
Irina, eleva de 10 ce vine zilnic la școală de la 15 kilometri distanță, își dorește ca într-o zi să fie studentă la Teatru
Inima Copiilor strânge 10.000 de promisiuni pentru extinderea secției de Cardiochirurgie de la Marie Curie