Luna Sanatatii Orale, campania-emblema Colgate, a ajuns la o noua editie

12:04, 24 Aprilie 2015 publicat în Noutati

Ca in fiecare inceput de primavara, Colgate a lansat o noua editie a unuia din proiectele sale de referinta, Luna Sanatatii Orale.

Comunicat de presa

Scopul principal al acestei initiative este de a promova obiceiurile corecte pentru o igiena orala optima in randul consumatorilor, prin multiple activitati dedicate copiilor si parintilor. La fel ca in anii trecuti, Colgate in parteneriat cu medici dentisti din scolile primare si studenti la Facultatea de Stomatologie din intreaga tara, organizeaza actiuni pentru copiii din clasele I-IV din Romania, invatandu-i pasii unei igiene orale corecte si complete. Toate actiunile Colgate se desfasoara sub sloganul „Impreuna pentru zambete sanatoase!”, incurajand astfel adoptarea obiceiurilor sanatoase de igiena orala pentru intreaga familie.

Citeste si:
#ShowUs: Arată-ne mai multe femei ca noi
#ShowUs: Arată-ne mai multe...

Luna Sanatatii Orale este cea mai importanta campanie educationala pe care Colgate o deruleaza de peste 10 ani in aproape toate tarile lumii. La aceasta editie, Colgate a invitat consumatorii sa contribuie la educarea celor mici cu privire la sanatatea orala prin achizitionarea de produse Colgate. 1% din vanzarile realizate in cadrul campaniei Luna Sanatatii Orale, pe parcursul lunii martie, vor fi transformate de Colgate in produse de ingrijire orala pentru copiii din clasele primare, la nivel national.

Colgate Romania se implica an de an in programe destinate comunitatii, urmarind ca fiecare roman sa-si insuseasca obiceiuri sanatoase de igiena orala. Aceasta editie a proiectului traditional - Luna Sanatatii Orale - este cu totul speciala, transformand alegerile romanilor in materie de pasta de dinti in seturi de ingrijire orala pentru elevii din scoala primara, pentru ca cei mici sa se bucure de o dantura sanatoasa toata viata. Suntem incantati de implicarea consumatorilor si ne bucuram sa facem un parteneriat de succes de peste doua decenii.”, au declarat reprezentantii Colgate-Palmolive Romania.

Citeste si:
Promidea castiga 2 distinctii importante oferite de Promotional...
Promidea castiga 2 distinctii...

Elevii din clasele primare din anul scolar 2014/2015 vor primi din partea Colgate un kit special conceput care contine: o mini-pasta de dinti Colgate Maximum Cavity Protection, o periuta de dinti Colgate, precum si un joc si un pliant informativ despre igiena orala adresat parintilor, pentru ca obiceiurile corecte de igiena orala sa fie adoptate de intreaga familie.

Produsul ideal pentru ingrijirea orala in familie este noua pasta de dinti Colgate© Maximum Cavity Protection cu Agent de Neutralizare a Acizilor din ZaharuriTM. Aceasta este prima si singura pasta de dinti cu Agent de Neutralizare a Acizilor din Zaharuri™ care lupta direct impotriva acizilor din placa dentara, rezultati din zaharuri – cauza numarul 1 a aparitiei cariilor. Studiile au indicat ca noul produs reduce leziunile carioase incipiente de pe dinti cu 52%, un procentaj mult mai mare in comparatie cu cel al unei paste obisnuite cu fluor, 32%. De asemenea, ajuta la reducerea cu pana la 20% a incidentei cariilor noi.

In lunile aprilie si mai va fi organizata campania de donatie in scolile care au raspuns invitatiei transmise de Colgate Romania, inscrise in baza de date a Ministerului Educatiei.

Un zambet sanatos se dezvolta de la varste fragede
Campania Colgate si-a propus sa vina in sprijinul comunitatii prin campanii educationale cu privire la sanatatea orala, mai ales in contextul statisticilor ingrijoratoare din Romania.

Conform ultimelor studii privind igiena orala, numarul dintilor care sunt cariati, plombati sau extrasi in fiecare an in randul copiilor de 12 ani se ridica la 200.335.280. Din cauza afectiunilor orale, performanta copiilor este afectata in ceea ce priveste activitatile scolare si extra-scolare. Totodata, afectiunile orale, printre care se numara cariile dentare si afectiunile parodontale sunt cele mai raspandite probleme de sanatate din lume, afectand majoritatea copiilor de varste scolare, dar si adultii.
Mai mult, statisticile realizate de Colgate-Palmolive indica faptul ca doar 26% dintre romani merg la medic de cel putin de doua ori pe an, 58% dintre romani merg la medic mai putin de o data pe an, iar 30% dintre acestia se duc la medicul stomatolog numai atunci cand au o problema. Doar 23% dintre romani merg la medicul stomatolog pentru un control, iar 82% dintre cei chestionati sustin ca se duc la dentist prea rar.

In 2013, romanii au utilizat in medie un tub de pasta de dinti de persoana. Populatia din mediul rural consuma un tub de pasta de dinti o data la trei ani, iar populatia din mediul urban consuma circa un tub si jumatate pe an. In medie, romanii folosesc aceeasi periuta de dinti timp de doi ani.

De peste 200 de ani de existenta, Colgate este recunoscut ca lider mondial si local pe piata produselor de igiena orala, raspunzand prompt nevoilor specifice ale consumatorilor. Colgate este marca nr. 1, recomandata si utilizata de medicii dentisti din Romania , oferind o gama variata de produse pentru ingrijirea orala.


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri