Buzele in nuante de roz si bej sau culori calde deschise (piersica, caisa) completeaza perfect tenul impecabil si pometii usor colorati.
Designeri care la care apare aceasta tendinta: Bottega Venetta, Dolce & Gabanna si Nina Ricci
Culori structurate
Acesta tendinta isi propune crearea unei imagini indraznete si jucause, prin utilizarea unor nuante si forme contrastante, pentru a accentua ochiul. A fost observata in prezentarile Miu Miu, Dior, Bottega Venetta, Galliano si Luis Vuitton.
Tendinta a fost dusa la extrem in colectia Dior, prin folosirea umbrelor si a tusului de pleoape turquoise, intr-o maniera indrazneata si puternica, pusa in evidenta si cu ajutorul buzelor nude. Pentru a obtine acelasi efect, la Bottega Venetta s-a apelat la un machiaj al tenului curat, clar, iar la Luis Vuitton la umbre calde de culoare.
Pentru a realiza acest look, culoarea se aplica pe pleoapa mobila, mascara se accentueaza la coltul extern, iar sprincenele se arcuiesc si se ingroasa cu ajutorul unui creion maro. Creativitatea e pusa la incercare si prin intermediul tusului de pleoape, trasat pentru a obtine un efect de ochi migdalati.
E important ca pometii sa aiba un accent sculptural, pentru un plus de rafinament si o nota de sobrietate.
Acest machiaj apare in prezentarile: Miu Miu, Dior, Bottega Venetta, Galliano si Luis Vuitton.
Pometi imbujorati
Proeminenti si “dinamici” ca aparitie, pometii au constituit elementul central in jurul caruia s-au concentrat make-up artistii in sezonul toamna-iarna 08-09. Frumosi, plini de culoare, “imbujorati”, uimitori, “intriganti” - pometii sunt noutatea absoluta a sezonului. In prezentarile D&G, Cavalli, Anna Sui, Y3 si Luis Vuitton, pometii au evocat plimbarile la tara, sub soarele torid, sau zilele reci de toamna. Pentru a crea un look proaspat si tineresc, fardul e aplicat intr-o varianta interesanta, nu doar pe pometi, ci si pe frunte. Efectul e o combinatie neasteptata de drama si romantism.
Programul care a ajutat adolescentele de la sate să recunoască relațiile abuzive.
Poți salva vieți, chiar dacă nu știi să operezi pe cord deschis
AVON și Kaufland România continuă campania #CancelCancer, îndemnând femeile să fie parte din cel mai mare manifest-social al scuzelor (ne)necesare.
Cum se prepară cafeaua la rece? Află de la specialiști care este cea mai simplă metodă