Exercitii de gimnastica faciala

12:08, 21 August 2008 publicat în Frumusete

Chiar daca efectele gimnasticii faciale se vor remarca in timp, beneficiile sale sunt incontestabile. In timpul efectuarii exercitilor de gimnastica faciala, prin stimularea muschilor faciali reteaua de tesut elastic din derm si circulatia sangelui sunt influentate intr-un mod pozitiv.

Timpul atrage dupa sine efecte nedorite in ceea ce priveste frumusetea si sanatea tenului. Odata cu trecerea acestuia, si ridurile incep sa-si faca simtita prezenta, iar cu fiecare stare de suparare si tristete prin care trecem acestea tind sa se adanceasca. Pentru a pastra expresia proaspata si tinereasca a fetei, pe langa binecunoscutele masaje, creme si masti cosmetice, specialistii ne recomanda sa apelam si la gimnastica faciala.

Chiar daca efectele gimnasticii faciale se vor remarca in timp, beneficiile sale sunt incontestabile. In timpul efectuarii exercitilor de gimnastica faciala, prin stimularea muschilor faciali reteaua de tesut elastic din derm si circulatia sangelui sunt influentate intr-un mod pozitiv. Daca doriti sa intarziati aparitia ridurilor sau sa le tratati pe cele deja existente, iata cateva exercitii care va vor fi de folos in acest sens:

Pentru a preveni “lasarea” obrajilor se recomanda efectuarea urmatorului exercitiu: indoiti capul inainte, apoi pe spate, la stanga si la dreapta, efectuand exercitiul de 5 ori.

Citeste si:
Sylfirm X, inovație în estetică - microneedling și radiofrecvență...
Sylfirm X, inovație în...

Preventiv sau pentru a trata barbia dubla, se lasa capul pe spate dupa care buza de jos se va trece peste cea de sus. Tot pentru evitarea aparitiei barbiei duble, se recomanda deschiderea si inchiderea gurii, incet, de aproximativ 5 ori.

Daca doriti sa tonifiati muschii pometilor, incercati urmatorul exercitiu: inhalati aer, umflati obrajii si pastrati aerul in obraji pret de cateva secunde, iar apoi eliminati brusc aerul, expirand profund.

Citeste si:
BENEFICIILE UNEI PILOTE DE CALITATE PENTRU SANATATE
BENEFICIILE UNEI PILOTE DE...

Un alt tip de exercitiu, de data aceasta eficient in atenuarea ridurilor verticale de pe frunte, presupune ridicarea sprancenelor (cat de mult poti!) si coborarea acestora brusc. Coborarea si ridicarea acestora se face alternativ, exercitiul putand fi executat de 8 ori pe zi.

In cazul in care aveti un ten ce manifesta tendinta de ridare indeosebi in zona santului nazolabial, largiti narile si gura, iar apoi tuguiati buzele. Umflati apoi obrajii si treceti aerul din obrazul stang in obrazul drept si viceversa de maxim 10 ori, iar apoi eliminati usor aerul.


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri