7 Ianuarie 2020 publicat în Cariera 60 share-uri

Specialiştii spun că angajaţii fericiţi sunt loiali, iar angajaţii loiali pot face lucruri uimitoare.

Munca, prin definiţie, nu este în mod necesar amuzantă sau plăcută. Munca este grea şi gestionarea stresului provocat de aceasta este şi mai dificilă. Un loc de muncă plăcut poate asigura succesul companiei şi trebuie să reprezinte o prioritate, indiferent că eşti fondatoarea acesteia sau manager. Specialiştii spun că angajaţii fericiţi sunt loiali, iar angajaţii loiali pot face lucruri uimitoare.

Salariul contează, dar nu atât de mult. Potrivit unui studiu recent realizat de PwC în SUA, jumătate dintre persoanele care își caută un nou loc de muncă ar renunța fără probleme la 11,7% din salariu dacă li s-ar oferi un program mai flexibil. De asemenea, peste o treime dintre aceştia ar ceda o parte din salariu în schimbul unor programe de specializare. Compensaţiile financiare se află pe primul loc în topul priorităţilor unei persoane aflate în căutarea unui loc de muncă, însă, în ultimii ani, s-a remarcat tendința de a renunța la o parte din remunerația oferită pentru un pachet de beneficii şi alte bonusuri similare celor prezentate mai sus.

Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice. Articol de Bogdan Maioreanu, analist eToro pentru România: Pasiunea pentru modă: colecționar vs. investitor în lux Kaufland România a plantat o pădure egală cu numărul de angajați la Scorțeni, județul Prahova 4 sfaturi ale specialiştilor pentru îngrijirea tenului femeilor de 30 de ani 

Este posibil ca tu să fii proprietara unei companii mici sau mijlocii, dar chiar şi în aceste condiţii poţi oferi astfel de beneficii pentru a le arăta oamenilor că eforturile lor contează. De exemplu, poţi profita de sărbătorile de iarnă pentru a oferi fiecărui angajat un card cadou. Acesta este un beneficiu extra-salarial pentru care nu se aplică impozit pe venit de 10% şi, în plus, angajatul îl poate folosi pentru o gamă largă de servicii şi produse, putând astfel să îşi aleagă ce cadou doreşte.

Un program flexibil şi munca de acasă pot fi considerate, de asemenea, beneficii care pot contribui la creşterea nivelului de fericire al angajaţilor. Într-un oraş extrem de aglomerat, precum Bucureştiul, faptul că poţi lucra de acasă chiar şi doar una-două zile pe săptămână poate să fie util atât pentru angajat, cât şi pentru angajator.

Majoritatea femeilor cred că încă nu există egalitate de gen în România APIVITA: CREAT DE ALBINE ÎN FLORA GRECEASCĂ, DEZVOLTAT PRIN ȘTIINȚĂ TOMMY HILFIGER ȘI SHAWN MENDES PREZINTĂ COLECȚIA TOMMY X SHAWN CLASSICS REBORN, PRIMĂVARA 2023 ÎN LONDRA, BERLIN, MILANO & MEXICO CITY

Un alt beneficiu pot fi reducerile pentru angajaţi făcute prin intermediul companiei. Poate fi vorba despre domenii variate, de la achiziţionarea unei maşini sau a unei locuinţe la cumpărarea de telefoane inteligente.

Unele companii mai mari oferă toate mesele şi gustările gratuit. Dacă deţii sau administrezi o companie mai mică nu trebuie să mergi atât de departe. Poţi oferi un prânz gratuit pe săptămână şi cafea la discreţie zilnic. În spaţiul în care se află automatul de cafea se pot oferi şi mici gustări sănătoase gratuite, precum fructe.

Ecoterapia poate fi un alt element al unui mediu de lucru productiv. Care sunt elementele ecoterapiei? În primul rând, plantele verzi, care pot aduce natura înăuntru atunci când oamenii nu pot ajunge la ea. S-a demonstrat ştiinţific faptul că oamenii care au în preajma lor, la locul de muncă, plante verzi sau lucrează lângă o fereastră sunt mai productivi, dar şi mai mulţumiţi de slujba lor. Dacă plantele verzi nu pot fi o opţiune, poţi folosi tablouri cu scene din natură.

TOMMY HILFIGER ȘI SHAWN MENDES COLABOREAZĂ PENTRU O COLECȚIE VIZÂND UN VIITOR MAI BUN CU CLASSICS REBORN PENTRU PRIMĂVARA 2023 Digestie ușoară după o masă copioasă adidas Club Originals - locul unde noua generație de culturemakers schimbă normele

Aerul curat este un alt factor al ecoterapiei. Poluarea interioară este o adevărată problemă în clădiri, de aceea se recomandă instalaţiile de purificare a aerului. Nu în ultimul rând, angajaţii ar trebui să poată ţine ferestrele deschise, dacă o permit condiţiile de lucru.

Lumina este foarte importantă, iar dacă spaţiile de lucru nu sunt dotate cu ferestre mari, trebuie să fie instalate surse de lumină potrivite.

Nu în ultimul rând, angajaţii ar trebui să aibă voie să îşi personalizeze locul de muncă, în limita decenţei, având în vedere că îşi petrec mai mult de jumătate din timp la serviciu.

Menţinerea unui echilibru între viaţa profesională şi cea personală este o sursă majoră de stres pentru oameni. Dacă respecţi şi asculţi oamenii, le vei oferi acea motivare de care au nevoie pentru a rămâne loiali companiei şi a fi productiv.

Celebreaza Ziua Pamantului 2023 cu legendarul scrub de corp SABON Vrei să lucrezi într-un spaţiu de coworking? Iată ce trebuie să ştii  ArtGranit redefinește calitatea și designul în domeniul amenajărilor interioare

Sursa foto: Photo by Trzykropy/ shutterstock.com


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri