oare unde...?

Buna ziua...numele meu este Doru si am o intrebare...nu stiu daca se poate considera o problema dar trebuie neaparat sa ma informez.Va rog sa mi raspundeti.Este vorba despre viata sexuala...a mea si a prietenei mele.Ea este inca virgina, eu am pierdut virginitatea in urma cu 3 ani si ea stie asta.Ea isi doreste foarte mult sa si inceapa viata sexuala si mi a si spus ca eu sunt cel ales....dar ii este frica si mi se pare normal.Mi a cerut sa merg la un doctor sa mi fac un control...sa mi fac niste analize ca nu cumva sa ceva...vreo boala care se poate transmite pe cale sexuala.Dar nu stiu unde ar trebui sa merg...la ginecolog...dermatolog....urolog...???? Va rog sa mi spune ti unde ar trebui sa merg si in ce constau aceste analize????se fac astfel de controale???si cam cat costa???...ca sunt student si nu mi permit sa arunc banii aiurea.
doru1003
Postat pe 13 Iunie 2009 18:03
Doruletz, cel mai bine ar fi sa mergeti amindoi la un cabinet de planning familial si acolo primiti si analize (de singe), se uita doctorul la Dorutzul tau sa-l vada daca nu are buba si fata primeste sfaturi de viata sexuala.Analizelel la singe le faceti amindoi (ca asa e corect).
Din pacate nu stiu preturile dar cauta citeva adrese cu astfel de cabinete si intereseaza-te la fata locului.
Sa faceti lucru asta dovedeste multa maturitate si mai mult de atit dovedeste ca tu iti iubesti fata si esti responsabil de faptele tale.
Felicitari!
Aemulus
Postat pe 13 Iunie 2009 18:11
si nu uita prezervativul si anticonceptionalele...doar daca nu vreti sa faceti un bebe...

uite, domle, ca mai sunt si tineri responsabili...
wife_de_zmeu
Postat pe 13 Iunie 2009 18:35
PW, sunt uimita sa constat ca mai sunt si tineri care nu au creierul in pantaloni si acolo unde trebuie sa fie.Asta inseamna ca mai sunt sanse in lumea asta nebuna.
Aemulus
Postat pe 13 Iunie 2009 18:43
yeap, e o surpriza placuta Doruletz...
wife_de_zmeu
Postat pe 13 Iunie 2009 18:46
bravo nene..
gabitzza