Sunt confuza !

Buna, acum 4 saptamani am administrat pilula de a doua zi, iar la scurt timp am vomitat, pe cealalta trebuia sa o iau dupa 12h dar am uitat si am luat-o dupa 14h. Este posibil ca aceste pilule sa nu isi fi facut efectul ? Am facut un test de sarcina, a iesit negativ dar tot nu mia venit menstruatia. Ma puteti ajuta cu o parare ?!
garbo_421273
Postat pe 29 Noiembrie 2015 14:54
Nimeni nu-ți poate spune nimic. Fiecare femeie este unică și funcționează ca atare. Mai așteaptă 2 săptămâni și fa-ti din nou testul de sarcina.
angel_forever
Postat pe 29 Noiembrie 2015 21:49
Ba uite, eu i spun sa mearga la medic.
Neata :)
Rotty
Postat pe 30 Noiembrie 2015 07:47
Este o metoda naturala de contraceptie si una de suspendare a menstruatiei. Citeste despite continenta amoroasa si sub
limare
garbo212538
Postat pe 6 Decembrie 2015 06:22
Pilula de a doua zi si-a facut efectul chiar daca nu ai respectat in totalitate modul de administrare. Concentratia hormonala este foarte mare si de aceea ai vomat. O alta reactie secundara a acestui medicament poate fi dereglarea menstruatiei.
Dar sigur asa cum ti-au sugerat ”specialistii” in sfaturi si ironii de pe acest forum nu strica sa te consulte un medic.
garbo_14245
Postat pe 6 Decembrie 2015 07:54
Na, încă o specialistă.
Cum se lipește eticheta? Cu sau fără lipici?
Axl_R
Postat pe 6 Decembrie 2015 14:40

Recomandari

SubiectMesajeUltimul Mesaj
Balansoar Fisher Price Rainforest Bouncer3De la: im2008 23 Noiembrie 2009 22:30
Vand sute de modele Barbie, colectie personala, noi in cutiile originale2De la: Lolitaa 9 Mai 2009 19:18
Cum putem creea cel mai bun mediu pentru a stimula joaca si in acelasi timp odihna pentru copilul nostru?1De la: kidz006627 30 Ianuarie 2010 17:13
HAINE GRAVIDUTA8De la: mariutza_mea 25 Decembrie 2008 12:40
Vand SCAUN inaltator pentru copii, bebelusi1De la: teta2k 17 Iulie 2010 15:17
Setari Cookie-uri