Rodica

vrioiam sa shtiu daca shtie cineva ce se intimpla cu bebelushul in luna a treia daca stranuti prea mult
garbo_394249
Postat pe 30 Decembrie 2013 13:03
Stranuti tu, sau stranuta el?
Gabriela_Apostol_1
Postat pe 1 Ianuarie 2014 16:55
...ce sa se intimple, decit ca-i dai si lui gripa ta si poti sa-l omori pentruca, gripa sau raceala asa se manifesteaza prin stranut , cu temperatura peste 37-38de grade tuseste si plaminii lui nu sunt atit de puternici ca-sa reziste la o tuse care nu se mai termina...este?stai deoparte de el si cauta sa te faci cit mai repede bine, bea ceai fierbinte fati bai fierbinti ,in fiecare seara si nu mai esi afara din casa daca tusesti sunt atitea medicamente ,slava domnului ca avem cu ce ne trata dar copii mici find sensibili la boala , pot face o plumonie si ...se poate multe intimpla ...poate sa faca complicatii si il tratezi de una si iese... da-i lapte cu biberonul ,nu tu ci altcineva , care e sanatossa nu mai intri in camera copilului sa-l feresti de aricare om care-ti intra in casa ca poate venii cu ceva si il feresti de tine si il poate imbolnavi altu... si eu am avut patru copii si nu iam dus aproape deloc la doctor...iam ingrijit singura si acum am ajuns sa ma ingrijeasca ei pe mine......cubine si multa sanatate... copilului tau si tie ...
Ilie_Georgeta_1
Postat pe 4 Ianuarie 2014 17:38
mai cititi odata postarea.... sau hai sa citez eu//bebelusul in luna a treia// deci.... bebelusul e inca in stadiu prenatal, nu e nascut, iar mamica se teme ca stranutul ei ii poate face rau copilului.... dar e mai simplu sa intrebe madicul, desi inca nu am auzit sa avorteze cineva de stranutat . in concluzie, medicul stie mai bine, de aia a invatat o multime de ani . sanatate si toate cele bune mamicii care a postat si sa auzim de bine
garbo039125
Postat pe 4 Ianuarie 2014 19:33
Ce intrebare este si asta .../
garbo_392853
Postat pe 8 Ianuarie 2014 01:46