Potrivit documentului, acestea sunt: Anularea lucrărilor in centrele de examen pentru eliminarea suspiciunii cu privire la semnele particulare;
Neatenție la distribuirea tipului de subiect;
Transmiterea subiectului în afara centrului de examen înainte de expirarea timpului de desfășurare a probei (fie de către membrii comisiei, fie de către elevi care au introdus in sala dispozitive performante de copiere);
Diferențe mari între evaluarea inițială și evaluarea în urma contestațiilor;
Profesori asistenți insuficient instruiți de către președinții centrelor de examene, în spații neadecvate, folosind un sistem audio video necorespunzător, nefiind asigurată o vizibilitate corespunzătoare a sălii de instruire;
Existența în sălile de examen a materialelor didactice (manuale, ghiduri);
Număr foarte mare de centre de examen la Evaluarea Naționale
Citiți continuarea pe educatieprivata.ro
Foto fr si main: LStockStudio /Shutterstock
Caius Covrig își donează ziua și face apel la umanitate! Hai să facem echipă și să-l ajutăm pe Alin !
Ce își doresc gravidele din România pentru copiii lor. Psiholog: Resimt o responsabilitate imensă de a-și ști copilul în siguranță pe viitor
Irina, eleva de 10 ce vine zilnic la școală de la 15 kilometri distanță, își dorește ca într-o zi să fie studentă la Teatru
Inima Copiilor strânge 10.000 de promisiuni pentru extinderea secției de Cardiochirurgie de la Marie Curie