Training pentru relaxarea si revitalizarea organismului

12:06, 10 Iunie 2009 publicat în Sanatate

Relaxarea propusa vizeaza o durata de cca 20-30 minute.

Introducere

Asezati-va comod si relaxat. Cautati-va locul pana gasiti o pozitie absolut comoda si indepartati orice obiect care va deranjeaza. inchide-ti ochii si adoptati o atitudine launtrica de relaxare: incercati sa va lasati muschii cat se poate de moi si concentrati-va pentru relaxare.

Citeste si:
Limbajul trupului - Ghid de decodare a semnelor non-verbale ale...
Limbajul trupului - Ghid de...

Incepem cu bratele

Acum strangeti-va pumnii ambelor maini si observati incordarea din ele si la nivelul mainilor si antebratelor. Mentineti scurt timp aceasta tensiune.

Citeste si:
În sezonul rece, alege să ai grijă de tenul și de părul tău cu...
În sezonul rece, alege să ai...

Deschideti-va acum pumnii si observati deosebirea dintre contractie si relaxare. Lasati-va mainile moi, complet moi.

Acum repetam acest exercitiu: incordati-va ambele antebrate strangand totodata pumnii celor doua maini. Concentrati-va asupra incordarii.

Acum din nou relaxati-va. Deschideti mainile, intindeti degetele, observati trecerea de la incordare la relaxare. Lasati relaxarea sa curga pana in varful degetelor. Relaxati-va mainile si antebratele, concentrandu-va asupra muschilor, care sunt din ce in ce tot mai destinsi.

Acum incordati bratele indoind coatele si ducand mainile la umeri. Observati tensiunea din brate. incordati-le cu putere.

Si acum, iarasi, ne destindem. Asezati din nou bratele comod pe spatarul scaunului si observati relaxarea placuta. Lasati-o sa se scurga prin brate in antebrate, pana la degete.

Acum trecem la fata.

Continuati sa tineti ochii inchisi si relaxati intreaga fata.

Acum ridicati sprancenele astfel incat sa vi se formeze cute pe frunte. Mentineti aceasta incordare.

Si, din nou, destindere. Relaxati-va complet fruntea. Observati deosebirea dintre incordare si starea agreabila de relaxare.

Strangeti ochii si nasul. Observati tensiunea la nivelul lor si mentineti-o pentru scurta vreme.

Si acum, din nou, relaxati-va. Lasati zona ochilor si nasului tot mai moi, concentrandu-va doar asupra senzatiei agreabile de relaxare.

Acum strangeti-va dintii, trageti colturile gurii spre spate si apasati-va limba pe cerul gurii. Incordati-va muschii maxilarelor.

Din nou destindeti-va. Lasati-va complet mandibula moale. Observati cum vi se relaxeaza intreaga fata: fruntea, zona ochilor, nasul, gura si maxilarele. Faceti in asa fel incat relaxarea sa devina tot mai profunda. Observati cum se raspandeste ea tot mai departe si savurati aceasta senzatie agreabila. Iar acum ajungem la ceafa si la gat


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri