12:09, 4 Septembrie 2012 publicat în Sanatate

Expertul Garbo in Nutritie si Fitness ne informeaza cu privire la modul in care ne putem intari imunitatea alegand alimentele potrivite. Descoperiti alaturi de noi Dieta care intareste Imunitatea.
Mihaela Murgu este un talentat instructor de fitness si aerobic, fiind recunoscuta si in planul dansului. Mihaela a inceput cariera de fitness inca din 1997, iar de la 4 ani a inceput sa studieze baletul clasic si modern.

In prezent Mihaela Murgu lucreaza ca instructor la Body Shape by Mihaela Murgu, oferind totodata si sfaturi in domeniul nutritiei. Pe Mihaela o puteti gasi la sala, dar activeaza si ca antrenor personal - www.homeaerobic.com.

Citeste si:
11 aspecte de viață pe care le putem controla în mod sănătos
11 aspecte de viață pe care...

Mihaela Murgu - Fitness si Nutritie - Expert Garbo

www.homeaerobic.com

Citeste si:
7 Cosmetice naturale cu miere și lăptișor de matcă
7 Cosmetice naturale cu miere...

DIETA CU ROL IN STIMULAREA IMUNITATII

Un aport alimentar echilibrat este esential pentru integritatea si buna functionare a sistemului de aparare a organismului, insa niciun aliment, vitamina sau alt tip de substanta, nu poate oferi garantia unei protectii totale impotriva imbolnavirii.

Un sistem imunitar eficient nu este o arma absoluta impotriva oricarui tip de boala, la fel cum suplimentele nutritive luate regulat nu pot inlocui alimentatia echilibrata si nu asigura sanatatea deplina.
Principalul mecanism de aparare a organismului impotriva bolilor este reprezentat de sisitemul imunitar , care are capacitatea extraordinara de identifica si memora potentialii agenti nocivi pe care apoi ii neutralizeaza prin intermediul anticorpilor.

Fie ca este vorba de inamici externi (bacterii, virusi, ciuperci, substante toxice) sau interni (celule normale sau canceroase), exista arme de aparare foarte eficiente in distrugerea acestora:

  • sucurile digestive cu aciditate crescuta
  • bariera tegumentara (pielea) si mucoasele care captusesc peretii organelor
  • globulele albe din sange si limfa (leucocite si limfocite).

ACIZII GRASI ESENTIALI omega-3

Consumul de peste gras (somon, ton, macrou, sardine) de minim 2 ori pe saptamana are efecte pozitive asupra starii generale de sanatate prin intermediul urmatoarelor mecanisme:

  • scade coagularea sangelui si riscul de tromboza
  • micsoreaza globulele rosii din sange si faciliteaza ajungerea lor pana in cele mai mici capilare din corp, asigurand astfel oxigenarea si hranirea optima a celulelor.
  • Reduce inflamatia peretilor arteriali
  • scade nivelul de colesterol si trigliceride din sange, dar si fractia LDL.


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri