Comunicat de presă
În Capitolul 1, HUGO surprinde un tânăr nonconformist în timp ce navighează printr-o serie de camere roșii. Stilul costumului său, croit elegant, evoluează de la clasic și atemporal, la neconvențional și inspirat, combinat cu un maiou strâmt, o cizmă groasă din piele, o cămașă cu mânecă scurtă cu imprimeu insolit și pantaloni scurți cu croială de costum. Ținutele sale sunt inspirate de conceptul costumului GO: o nouă abordare, specifică HUGO, de a construi o garderobă sofisticată, potrivită pentru fiecare estetică și ocazie.
În moda feminină, întâlnim o eroină într-un costum alb elegant din trei piese în camerele roșii. Camera se concentrează pe detalii: o curea îndrăzneață, un pantof cu barete, croiala scurtă a unei veste, evidențiind adaptabilitatea croiului HUGO pentru toate genurile și celebrând individualitatea persoanei din interiorul costumului: întărind motto-ul brandului, „HUGO Your Way”, ca pe o adevărată declarație de auto-exprimare.
Narațiunea „go your way” a campaniei subliniază, de asemenea, angajamentul brandului față de o industrie a modei mai bună. Iată-ne aici: HUGO FORWARD, o nouă platformă care prezintă abordarea inovatoare, bazată pe tehnologie, a designului HUGO. Piesele HUGO FORWARD vor deschide calea explorării transformative, urmând mantra „Trebuie să continui să mergi mai departe pentru a fi cu un pas înainte”.
Prima lansare HUGO FORWARD din acest sezon: trei modele de croi, create cu fir de celuloză pe bază de plante HeiQ AeoniQ, un fir de celuloză inovator, fabricat din pastă de lemn, care rivalizează cu proprietățile de performanță ale poliesterului. O constelație modulară de piese vestimentare bărbătești, inclusiv un sacou cu un singur rând de nasturi, o jachetă casual și pantaloni, toate într-un negru atemporal, aceste piese HeiQ AeoniQ și din amestec de lână pot fi purtate asortate sau în contrast, elegant sau casual. Consolidând și mai mult statutul HUGO de pionier al croielilor impecabile, acestea sunt primele piese vestimentare lansate pe piață create vreodată cu această fibră.
Pe rețelele de socializare, HUGO va crea interes în jurul campaniei, colaborând cu creatori de conținut care întruchipează adaptabilitatea și stilul personal autentic. Offline, o hologramă interactivă va spune povestea campaniei în vitrina magazinului HUGO din Milano, cu o reprezentare holografică în mișcare și cu sonor a vedetei campaniei, Jean Carlo León, purtând ținute cheie. La nivel global, merchandisingul atrăgător din vitrină și din magazin va promova abordarea autentică și expresivă a brandului în ceea ce privește ținutele personalizate.
Colecția HUGO primăvară/vară 2025 va fi disponibilă în magazinele HUGO din întreaga lume, la magazinele partenere și online pe hugo.com.
Mi-am făcut un obicei din a spune cele mai crude adevăruri în glume și metafore. Poate că uneori acestea par a fi ascunse în spatele unei formule sofisticate, dar, în esență, sunt simple. Acest lucru este valabil...
Dincolo de nopțile nedormite – Inegalitatea tăcută cu care se confruntă comunitatea LGBT+
Studiu: 11% dintre români nu merg niciodată la evenimente culturale! Lipsa timpului și a banilor sunt principalele motive
Frica de stomatolog, o realitate ignorată: 75% dintre români se plâng de o sănătate orală proastă - sau foarte proastă
Între un copil de 14 ani și un bărbat de 40 de ani NU există o relație de iubire. Nu a fost o poveste de dragoste. A fost abuz.