Comunicat de presă
Noua gamă Aslavital dezvoltată de cel mai mare producător român de cosmetice are în prim plan SKINectura™, un ingredient cunoscut drept „nectar din flori pentru o arhitectură întinerită a pielii”, obținut din planta Anigozanthos Flavidus, ale cărei flori abundă în nectar cu proprietăți benefice pentru piele. Planta este cultivată în ferme certificate, iar florile sunt recoltate manual, prin practici sustenabile, cu minim impact asupra mediului. Acest complex 100% organic vine în completarea ingredientului de bază al gamei, argila naturală extrasă din Munții Pădurea Craiului, ce conține peste 20 de minerale naturale (fier, potasiu, magneziu etc.). Pentru efecte de fermitate și întinerire vizibile, de lungă durată, toate produsele din gamă conțin și Argireline® Amplified Peptide, colagen și calciu.
„Studiile arată că tenul sensibil nu mai este o excepție în rândul femeilor. Noua formulă Aslavital oferă soluții imediate pentru diferitele provocări ale pielii sensibile, prin combinarea ingredientelor active performante cu elemente naturale. Noua gamă menține filosofia ce a consacrat Aslavital: aceea de a oferi româncelor frumusețe inspirată din natura Munților Apuseni, de la noi de acasă.”, spune Claudia Pălăcian, Product Manager în cadrul companiei Farmec.
Pe lângă formula actualizată pentru toate produsele din gamă, Farmec a introdus în gama Aslavital mai multe produse noi, cu eficacitate demonstrată clinic. Printre ele, fiolele Filler Extra Fermitate, un tratament intensiv de lifting și antirid, care crește elasticitatea pielii cu până la 85% și serul Extra Fermitate Contur Ochi și Buze, care reduce ridurile de expresie și întinerește pielea delicată. Prin soluțiile multiple pe care le oferă, produsele Aslavital sunt recomandate pentru toate femeile cu vârsta de peste 25 ani care își doresc o rutină corectă pentru tenul sensibil, fiind potrivite și pentru soluționarea problemelor tenului femeilor ajunse la menopauză.
Aslavital este o gamă care și-a demonstrat, în timp, puterea de inovare. De la lansarea pe piață și până în prezent, produsele Aslavital au îmbinat mereu ingrediente de ultimă generație, cu obiectivul clar de a veni în întâmpinarea provocărilor diverse ale tenului sensibil.
Pentru relansarea acesteia, Farmec a investit peste 500.000 de euro. Noua gamă completă Aslavital este disponibilă acum online, pe https://www.farmec.ro, în rețeaua de magazine proprii Farmec și Gerovital, precum și în toate magazinele și farmaciile partenere din întreaga țară.
Sunt redactor Garbo de ceva timp (probabil o crâmpeie în infinitatea universului) și o mică parte din identitatea mea se regăsește și în această căsuță virtuală a lucrurilor frumoase. Am absolvit Facultatea de Litere și...
Dincolo de nopțile nedormite – Inegalitatea tăcută cu care se confruntă comunitatea LGBT+
Studiu: 11% dintre români nu merg niciodată la evenimente culturale! Lipsa timpului și a banilor sunt principalele motive
Frica de stomatolog, o realitate ignorată: 75% dintre români se plâng de o sănătate orală proastă - sau foarte proastă
Între un copil de 14 ani și un bărbat de 40 de ani NU există o relație de iubire. Nu a fost o poveste de dragoste. A fost abuz.