Calvin Klein anunță cea mai recentă etapă ca campaniei de Primăvară 2025, avându-l ca protagonist pe artistul câștigător a trei premii GRAMMY®, Bad Bunny, în debutul său cu brandul, îmbrăcat în noua lenjerie Icon Cotton Stretch.
În campania regizată și filmată de renumitul fotograf Mario Sorrenti, Bad Bunny este surprins într-o lume captivantă în care senzualitatea dă tonul, amplificată de personalitatea sa puternică și de statutul de superstar. În toate materialele vizuale, inclusiv un film de campanie pe melodia sa de succes „EoO”, Bad Bunny este „dezbrăcat” până la sinele său autentic, încrederea sa fiind expusă din toate unghiurile în cea mai recentă lenjerie Calvin Klein.
„Această campanie a fost printre proiectele mele de ceva timp acum, și este o bucurie să văd că a prins viață în cele din urmă”, a spus Bad Bunny. „Sunt încântat și recunoscător pentru oportunitatea de a face parte din campania emblematică a acestui brand, iar faptul că am reușit să o filmăm în Puerto Rico a făcut-o mult mai specială și mai autentică.”
Pentru primăvara anului 2025, Calvin Klein introduce cea mai recentă inovație, Icon Cotton Stretch, actualizând lenjeria intimă originală de designer cu confort maxim și senzualitate superioară. Noile caracteristici și beneficii includ o talie Infinity Bond fără cusături, un pouch de susținere a conturului și o menținere îmbunătățită a formei pentru o lejeritate mai mare. De la chiloți la slipuri, noua lenjerie Icon Cotton Stretch aduce stil și confort fără efort oricărui look.
Campania se lansează pe 18 martie pe calvinklein.com. Conținutul cu Bad Bunny va fi vizibil pe canalele de socializare @calvinklein pe tot parcursul săptămânii și va apărea pe afișe OOH din întreaga lume. Noua lenjerie Icon Cotton Stretch este acum disponibilă pe calvinklein.com și în magazinele Calvin Klein Jeans din București Mall, Băneasa Shopping City, ParkLake Shopping Center, Palas Mall Iași, Iulius Town Timișoara, Iulius Mall Cluj-Napoca, City Park Mall Constanța, Promenda Craiova și în magazinul Calvin Klein Underwear din Băneasa Shopping City.
Dincolo de nopțile nedormite – Inegalitatea tăcută cu care se confruntă comunitatea LGBT+
Studiu: 11% dintre români nu merg niciodată la evenimente culturale! Lipsa timpului și a banilor sunt principalele motive
Frica de stomatolog, o realitate ignorată: 75% dintre români se plâng de o sănătate orală proastă - sau foarte proastă
Între un copil de 14 ani și un bărbat de 40 de ani NU există o relație de iubire. Nu a fost o poveste de dragoste. A fost abuz.