IN ACEST ARTICOL:

Tommy Hilfiger anunță starurile mișcării T-Wave, Fourth, Gemini, Phuwin și Pond, ca ambasadori de brand, susținând ascensiunea lor de la vârful cultural al Thailandei la scena globală, într-un parteneriat dinamic.

Inspirată de impactul fără precedent al K-Pop-ului în modă, mișcarea T-Wave este pregătită să definească următoarea eră a influenței stilului. Îmbinând creativitatea thailandeză cu auto-exprimarea modernă, Fourth, Phuwin, Pond și Gemini vor aduce optimismul lor natural, carisma inconfundabilă și energia vibrantă alături de stilul clasic american TOMMY HILFIGER.

„Sunt încântat să îi primesc pe Fourth, Gemini, Phuwin și Pond în familia noastră,” a declarat Tommy Hilfiger. „În fiecare an, noi mișcări culturale ies la suprafață pentru a-și lăsa amprenta asupra culturii pop – iar acum este momentul T-Wave. Sunt foarte entuziasmat să-i primesc în comunitatea noastră de artiști și inovatori, a căror legătură cu brandul transformă momentele în mișcări.”

Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice. Românii care au făcut din fotbal artă joacă și pe Lipscani, la Art Safari, din 23 mai Dulceață de gutui - rețeta tradițională și variante moderne. Cum să obții cea mai parfumată dulceață a toamnei SPA-ul tău personal de la Marea Moartă

Campania, fotografiată de Wasu Sukatocharoenkul, anunță parteneriatul, surprinzând starurile purtând stilurile clasice prep din colecția TOMMY HILFIGER Pre-Spring 2025. În 2024, starurile au participat la prezentarea de modă TOMMY HILFIGER Spring 2025, desfășurată pe fostul MV John F. Kennedy, o navă dezafectată care a fost anterior un feribot Staten Island, în timpul New York Fashion Week.

DECLARAȚII

„Alăturarea familiei Tommy se simte ca următorul pas într-o călătorie frumoasă. Este o oportunitate incredibilă de a crește și de a evolua alături de un brand cu o moștenire atât de bogată în combinarea culturii pop cu moda. Sunt nerăbdător să-mi aduc simțul stilului în universul clasic american Tommy.” – Fourth.

Nu mai mânca ACESTE alimente dacă bei cafea! Body Scrub by SABON - El e ALESUL pielii tale! Arome noi în ediție limitată: Secretul Grădinilor Senzoriale

„A deveni parte din mișcarea globală Tommy este mai mult decât un moment important – este un vis devenit realitate. Întotdeauna mi-a plăcut cum TOMMY HILFIGER oferă un twist proaspăt clasicelor, așa că să lucrez cu acest brand iconic pare ireal.” – Gemini.

„Ceea ce face acest moment atât de special este că îl împărtășesc cu frații mei din T-Wave. Suntem cu toții în această experiență împreună, iar faptul că fac parte din familia Tommy alături de ei o face și mai semnificativă. Sunt foarte entuziasmat pentru un an plin de momente grozave înainte.” – Phuwin.

„Să fac parte din povestea TOMMY HILFIGER, un brand cu o influență globală atât de mare, este cu adevărat o onoare. Acest parteneriat nu este doar despre stil, ci și despre a duce cultura noastră în lume.” – Pond.

Minunile Parisului: Aromă nouă în ediție limitată - Sunny Cocktail Noua colecție PALATUL CADOURILOR Sfaturile Sfântului Paisie Aghioritul pentru sufletele ostenite: Limitați-vă nevoile materiale pentru că acestea creează poveri înfricoșătoare și neliniști. Cereți, în primul rând, ceea ce este bun și folositor pentru suflet

Prietenii și fanii brandului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind #TommyHilfiger, @TommyHilfiger, @FourthIG, @GeminiNT, @PhuwinTang și @PPNaravit.


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri