Realizată de Mert Alas, campania amplifică statutul lui Jung Kook de popstar global, dezvăluindu-i încrederea naturală pe care o emană, în timp ce domină emblematica stație Grand Central prin prezența sa în noile stiluri Calvin Klein Jeans. Cea mai recentă colecție Calvin Klein Jeans infuzează produse essentials cu energia tinerească și codurile de design minimaliste specifice brand-ului: Blugii Straight Fit‘90 oferă o interpretare nostalgică a siluetei esențiale din denim, iar Tricoul Oversized Monogram upgradează un item staple cu o abordare tonală a renumitei monograme logo Calvin Klein. De la denim nou la îmbrăcăminte casual premium, colecția Calvin Klein Jeans Primăvara 2024 aduce un stil unic produselor emblematice și aduce în centrul atenției autenticitatea mărcii pentru o nouă generație.
Campania Primăvara 2024 continuă să exploreze universul Calvin Klein, concentrându-se pe talente care influențează cultura urbană, surprinse în diferite momente, care le evidențiază individualitatea, le deblochează încrederea și dezvăluie întregul stil de viață Calvin Klein. Urmărește-ne pentru următorul capitol.
Credit Campanie:
Imagine: Mert Alas
Stilist: Emmanuelle Alt
Credit Editorial:
Calvin Klein
Caius Covrig își donează ziua și face apel la umanitate! Hai să facem echipă și să-l ajutăm pe Alin !
Ce își doresc gravidele din România pentru copiii lor. Psiholog: Resimt o responsabilitate imensă de a-și ști copilul în siguranță pe viitor
Irina, eleva de 10 ce vine zilnic la școală de la 15 kilometri distanță, își dorește ca într-o zi să fie studentă la Teatru
Inima Copiilor strânge 10.000 de promisiuni pentru extinderea secției de Cardiochirurgie de la Marie Curie