Primark anunță prețuri mai mici pentru sute de produse esențiale de îmbrăcăminte selectate din noua sa colecția de toamnă/iarnă care va fi disponibilă în magazine la finalul lunii iulie. Prin această inițiativă, compania își propune să vină în sprijinul tuturor famiilor și nu numai, într-un context global marcat de inflație și de creșterea costului vieții.

Comunicat de presă

Decizia de a introduce prețuri mai mici pentru produse selectate de îmbrăcăminte pentru copii din colecția de toamna/iarna 2023, are la bază o inițiativă anterioară din 2022 când Primark a înghețat prețurile la peste o mie de articole de îmbrăcăminte pentru copii. Tricouri, bluzele cu mânecă lungă, colanții, hanoracele și pijamale, piese vestimentare favorite și atât de necesare în garderoba de zi cu zi a celor mici, vor putea fi cumpărate la prețuri mai mici în această toamnă. Costul unei ținute compuse dintr-o bluză cu mânecă lungă, colanți și un hanorac cu fermoar poate fi achiziționată la un preț de 44 de lei, în timp ce sezonul trecut, aceeași ținută putea fi cumpărată cu aproximativ 64 de lei. O ținută pentru bebeluși compusă dintr-un hanorac și colanți va putea fi cumpărată acum cu aproximativ 28 de lei, comparativ cu anul trecut, când costul total ajungea la 30 de lei.

Pentru sezonul toamnă/iarnă 2023, Primark propune culori, croieli și prețuri noi pentru categoriile de produse selectate, însă calitatea foarte bună rămâne o constantă și poate fi regăsită în toate categoriile de produse Primark pentru copii și bebeluși. Toate produsele sunt concepute pentru a fi iubite și purtate mult timp înainte de a fi înlocuite. Spre exemplu, bluza clasică cu mânecă lungă continuă să fie realizată folosind minimum 50% bumbac provenit din Programul Primark Sustainable Cotton (PSCP), cel mai mare program de sustenabilitate de acest tip din industria modei.

Inițiativa face parte din angajamentul Primark de a oferi permanent clienților săi produse de calitate la cele mai avantaoase prețuri.

Maciej Podwojski, Director de vânzări al Primark, Europa Centrală și de Est, a declarat:

“Mai mult ca niciodată, prețul avantajos și calitatea produselor sunt extrem de importante pentru clienții noștri. În consecință, ne angajăm să păstrăm acest etalon pentru clienții noștri, oferindu-le certitudinea că atunci când vor intra în magazinele noastre vor găsi cel mai bun raport calitate preț. Hainele pentru copii sunt o achiziție esențială și știm că pregătirea pentru un nou an școlar poate aduce o presiunea suplimentară asupra bugetului familei. Astfel, decizia noastră de a reduce prețul pentru articole de îmbracăminte pentru copii, selectate din colecția de toamnă/iarnă, vine în sprijinul famiilor, oferind confortul de a completa garderoba celor mici cu piese esențiale pentru sezonul rece.”

Noile articole de îmbrăcăminte pentru copii, selectate din colecția toamnă/iarnă, vor fi disponibile la noile prețuri în magazinele din București – Primark Park Lake Shopping Center și Primark AFI Cotroceni - începând cu data de 31 iulie.

Odată cu introducerea noii colecții de articole esențiale pentru îmbrăcăminte pentru copii, Primark va lansa și „Choose your Future”, campania de anul acesta pentru întoarcerea la școală. Pe lângă crearea hainelor, vedetele campaniei au avut șansa de a se implica în filmarea propriului conținut și s-au transformat în regizori și reporteri pe platourile de filmare. Campania va fi lansată la sfârșitul lunii iulie în vitrinele magazinelor din Marea Britanie și pe canalele sociale ale Primark.

Primark este un retailer de modă internațional cu peste 70.000 de colaboratori în 16 țări din Europa și SUA. Înființat în Irlanda în 1969 sub denumirea Penneys, Primark își propune să ofere opțiuni convenabile pentru fiecare, de la produse de bază de bună calitate la stiluri unicat pentru femei, bărbați și copii, la produse de frumusețe, articole pentru casă și accesorii. Din dorința de a crea experiențe retail extraordinare în magazine, Primark continuă să se extindă pe piețe noi și existente cu obiectivul de ajunge la un număr de 530 de magazine până la sfârșitul anului 2026.

Primark face eforturi pentru a oferi modă mai durabilă la prețuri rezonabile pentru fiecare. Ambiția Primark vizează prelungirea ciclului de viață al hainelor, protejarea vieții pe planetă și susținerea mijloacelor de trai ale oamenilor care produc hainele Primark. În acest sens, Primark a publicat o serie de angajamente pe care își propune să le îndeplinească până în 2030. Acestea includ realizarea tuturor articolelor de îmbrăcăminte din materiale reciclate sau provenite din surse mai sustenabile, proiectarea hainelor în așa fel încât să fie implicit reciclabile, înjumătățirea emisiilor de dioxid de carbon de-a lungul întregului lanț de valoare, eliminarea plasticului de unică folosință și asigurarea unui salariu echitabil lucrătorilor din lanțul de aprovizionare.


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri