IN ACEST ARTICOL:

Ciuc Radler® anunță o vară intensă și fun, odată cu lansarea noului sortiment: Pepene și Coacăze Negre. Acesta are un gust ușor, echilibrat și  ideal pentru o zi caldă de vară – cu doar 29 kcal/100ml.

Comunicat de presă

Ciuc Radler® își propune să fie una dintre băuturile preferate ale noii generații și să pornească distracția, oricând, oriunde și cu oricine. Pentru Gen-Z, distracția este, de multe ori, un subiect planificat - care vine sub eternul „atunci când...”. Auzim des „atunci când vom merge la festival, atunci când vom da un party, atunci când vom merge în vacanță”. De multe ori, planificarea distracției este încă o anxietate pe care tinerii o resimt în contextul unei vieți aglomerate și alerte.

Ca și catalizator al distracției de zi cu zi, Ciuc Radler® începe comunicarea pe o nouă platformă „Ia-ți Doza de FUN”, primul flight de comunicare având startul în luna aprilie. Însă vara se anunță foarte fun, odată cu lansarea noului Radler® cu Pepene și Coacăze Negre. Aceasta este o inovație locală și completează portofoliul de brand, care include acum 4 variante, toate cu 0.00% alcool.

Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice. THE RITUAL OF KARMA, GAMA ESENȚIALĂ PENTRU O PIELE ÎNGRIJITĂ ȘI PROTEJATĂ VARA ASTA VAMA revine la Arenele Romane pe 26 iulie, pentru un concert de vară memorabil Your Bae, your catwalk

„Noua platformă e inedită și de o bucurie contagioasă. Incercăm să nu ne luăm atât de tare în serios, să creăm și să propagăm distracția în tot ceea ce facem. De aceea, Ciuc Radler® vrea să aducă o doză de fun – atât prin produs, cât și prin comunicare”, a declarat Sharon Annette, Marketing Director HEINEKEN România.

Astfel, vara Radler® va fi trăită sub #OSăFiePepene – pentru că urmează o comunicare 360 intensă, la finalul căreia toate echipele implicate se vor răcori cu un Radler®. Campania include un nou spot TV, unde consumatorii vor descoperi două personaje surprinzătoare.

Alături de noul spot TV, Ciuc Radler® și-a schimbat comunicarea în social media și va lansa un proiect realizat alături de creatori de conținut GenZ. DZF va fi o serie de conținut plin de umor, o adevărată doză de distracție. Mai mult, Ciuc Radler® a planificat proiecte speciale outdoor, activări și promoții în trade, dar și prezența la Electric Castle, unul dintre cele mai hot festivaluri locale.

Nu-ți abandona rochiile de vară! 3 moduri creative de a le integra în garderoba de toamnă Buclele tale merită vacanță, nu stres: Ghid complet de vară pentru părul creț Ghid de stil pentru el: Cum îl ajuți pe partenerul tău să fie mai șic în această vară, fără să pari insistentă

Așadar, vara cu Radler® #OSăFiePepene.


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri