Metropolitan Life lansează seria de podcast-uri Să vorbim despre protecție –într-o formulă inedită, împreună cu Psiholog Dr. Raluca Anton și consultanți financiari în asigurări de viață Metropolitan Life

IN ACEST ARTICOL:

Să vorbim despre protecție, un podcast realizat de Metropolitan Life, dezbate felul în care definesc românii protecția și cum putem construi un ecosistem de protecție potrivit.

Comunicat de presă

Metropolitan Life lansează un proiect inedit, care prezintă perspectiva românilor asupra protecției în contextul actual, într-o serie de podcast-uri, împreună cu Raluca Anton, Doctor în Psihologie, și consultanți financiari în asigurări de viață, un demers nou pe piața asigurărilor de viață din România.

În linie cu misiunea companiei, mereu alături de clienții săi pentru a construi împreună un viitor mai încrezător, Metropolitan Life a realizat recent un studiu calitativ în 6 orașe ale țării prin care și-a propus să descopere perspectiva românilor asupra protecției în contextul actual, dar și, specific, asupra protecției financiare în situații neprevăzute.

Rezultatele studiului arată că românii asociază protecția cu siguranța, pacea, sănătatea și sentimentul de apartenență și sunt tot mai conștienți de importanța protecției financiare, toate evenimentele din ultimii ani făcându-i să se simtă mai responsabili pentru propria viață și pentru viitor. Conform studiului, la nivel individual, pentru români este important să existe un echilibru între viața personală și cea profesională, respectiv între sănătatea fizică și cea psihică. Totodată, pentru aceștia, familia reprezintă̆ o ancoră, un sprijin, dar în același timp o motivație și o responsabilitate.

Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice. Concert Regal Caritabil 2025, o seară de gală la Ateneul Român pentru susținerea tinerelor talente ale României Concert Crăciun Imperial – Emoție, eleganță și poveste vieneză în inima Bucureștiului După Londra, Bucharest Opera Festival 2025 a fost lansat cu succes la New York

Campania Să vorbim despre protecție vine ca răspuns la informațiile din studiu, fiind un demers în care psihologul Dr. Raluca Anton interpretează rezultatele cercetării, din perspectivă psihologică, și oferă informații despre ceea ce creează sentimentul de siguranță.

Astfel, în primul episod, descoperim asocierea protecției cu sentimentul de sprijin și apartenență în comunitate. Tot aici, Dr. Raluca Anton dezbate, alături de consultanții financiari în asigurări de viață, de ce un plan de protecție financiară vine în completarea sprijinului oferit de grupul social din care facem parte. În podcast-urile ce urmează, sunt abordate subiecte precum modul în care putem gestiona anxietatea în fața neprevăzutului, atât din punct de vedere emoțional cât și rațional, dar și modul în care se raportează la risc diferite tipologii de persoane și cum protecția financiară este piesa cheie care poate echilibra balanța atât pentru oamenii deschiși la risc, cât și pentru cei precauți. Totodată, în episoadele ce urmează vom descoperi cine este responsabil pentru protecția fiecăruia dintre noi, dar și cum să avem grijă de sănătatea noastră fizică și emoțională, o temă tot mai accesată pentru mulți români în ultima perioadă, astfel încât calitatea vieții să fie îmbunătățită pe termen lung.

Tenorul Jonas Kaufmann, una dintre cele mai importante voci ale operei contemporane, concertează pentru prima dată în România Arena Elevilor 2025 – Locul unde tinerii își regăsesc vocația, iar poveștile devin putere Tenorul Jonas Kaufmann, live la București: portretul simbolului excelenței care a redefinit opera

„Ideea campaniei Să vorbim despre protecție a luat naștere din dorința Metropolitan Life de a fi constant aproape de oameni, de a le asculta perspectiva și răspunde nevoilor. Cu acest demers, punem în prim-plan ideea de siguranță și ce simt românii legat de protecția lor și a celor dragi, din perspectivă psihologică, oferindu-le soluții concrete, utile atât din punct de vedere emoțional, cât și rațional.”, spune Alexandra Sava, Cluster Head of Marketing Metropolitan Life Romania, MetLife HU, BU, UA.

De cele mai multe ori, atunci când gândim campanii de comunicare, ne punem în locul consumatorului și încercăm să gândim mesaje cu care s-ar putea identifica. De data aceasta, însă, împreună cu Metropolitan Life, ne-am propus să căutam insighturile exact în rândul oamenilor, dar și să venim cu un conținut valoros care să răspundă întrebărilor, grijilor sau planurilor lor de viitor. Ne bucurăm că am fost în spatele acestei campanii pentru Metropolitan Life, un brand care demonstrează și de această dată că este cu adevărat alături de români.”, afirmă Simona Suman, MRM, Executive Creative Director, MRM Worldwide România.

Opera Națională București pune în vânzare biletele pentru prima parte a Stagiunii 2025 – 2026 ANGELA GHEORGHIU – 35 DE ANI DE EXCELENȚĂ ÎN LUMEA OPEREI INTERNAȚIONALE Concertul Regal Caritabil 2025 a adus pasiunea și energia muzicii de operă la seara de gală organizată în susținerea tinerilor

„Stăm de vorbă zilnic cu consumatori de diverse produse și servicii și empatizăm cu nevoile lor. Ce ne bucură foarte mult din rezultatele studiului pe care l-am realizat împreună cu Metropolitan Life este că românii se raportează din ce în ce mai sănătos la protecția lor și a familiei lor. Și când spunem sănătos, ne referim la faptul că prevenția, prin accesarea diferitelor produse și servicii financiare, a devenit un comportament din ce în ce mai întâlnit, dinamica în modul în care românii se raportează la aceste soluții schimbându-se mult în ultimii ani.”, afirmă Lăcrămioara Loghin, Managing Director, Exact Business Solutions.

Seia de podcast-uri #SăVorbimDespreProtecție va fi promovată în mediul online pe Youtube, Facebook și Linkedin precum și pe landing page-ul campaniei https://www.metropolitanlife.ro/sa-vorbim-despre-protectie/.

Opera Națională București prezintă, vineri, 21 martie, Samson și Dalila de Camille Saint-Saëns Bucharest Opera Festival 2025, lansat la ICR New York cu un recital susținut de soprana Iulia Isaev și pianista Liana Mareș Opera Națională București prezintă, Tosca de Puccini, cu tenorul italian de talie internațională Vittorio Grigolo

Echipele responsabile pentru dezvoltarea și implementarea campaniei sunt:

Metropolitan Life:

Alexandra Sava – Cluster Head of Marketing Metropolitan Life Romania, MetLife HU, BU, UA

Andreea Matei – Integrated Marketing Senior

MRM Worldwide România:

Simona Suman – Executive Creative Director

Ana-Maria Ciobotaru – Group Creative Director

Delia Mija – Group Creative Director

Alina Calfa – Senior Art Director

Cosmina Chelariu – Senior Copywriter

Stefan Georgescu – Senior Strategist

Adrian Hincu – Regional Business Director

Ana-Maria Dumitrescu – Regional Account Director

Alexia Hagiesteanu – Senior Account Executive

Exact Business Solutions

Lăcrămioara Loghin – Managing Director

Julien Zidaru – Managing Partner

JONAS KAUFMANN, LEGENDA OPEREI MONDIALE, ÎN PREMIERĂ LA SALA PALATULUI – UN DAR DE NEUITAT PENTRU LUNA DECEMBRIE Arena Elevilor 2025 – cel mai mare eveniment de orientare în carieră din Europa: peste 100 de speakeri și 3.000 de participanți Soliști ai Operei Naționale din București, recital la Scala din Milano pe 3 decembrie, în Il Ridotto dei Palchi Arturo Toscanini

Ana Maria Sișu – Senior Qualitative Researcher


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri