Studiu OPPO: Aproape jumătate dintre români urmăresc sport, meciuri și competiții pe smartphone, iar 6 din 10 români se uită la fotbal pe telefon

IN ACEST ARTICOL:

Aproape jumătate dintre români urmăresc sport, meciuri și competiții sportive pe smartphone, iar 6 din 10 români se uită la fotbal pe telefonul mobil, potrivit unui sondaj realizat de OPPO pe un eșantion relevant național de 1.376 de respondenți.

Comunicat de presă

35% dintre români au văzut deja peste 10 meciuri de fotbal pe smartphone, în acest an. Între sporturile urmărite, după Fotbal, cu 60%, urmează Formula 1, cu 13,4%, Handbal, cu 8,4%, Snooker, cu 3,88% și Baschet, cu 3,07%.

Popularitatea consumului de conținut sportiv pe telefon este confirmată, în studiul OPPO, și de faptul că o treime dintre respondenți folosește smartphone-ul pentru a urmări sport în direct de 2-3 ori pe săptămână, un sfert – săptămânal, iar 16% - de 2-3 ori pe lună.

Dacă 28,2% dintre români se uită la competiții sportive pe smartphone între 1,5 și 2 ore neîntrerupt, 18% depășesc chiar două ore de consum de conținut sportiv, fără pauză. Două treimi din respondenți se uită la sport pe smartphone în weekend, aproape 60% urmăresc competițiile acasă, urmați, cu puțin peste 20%, de cei care se uită la sport în transportul public, și cu 20% de cei care urmăresc meciurile în oraș.

Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice. Studiu Leroy Merlin: 7 din 10 români caută soluții pentru reducerea facturilor la energie Studiu: Viralele de skincare de pe TikTok pot dăuna sănătății pielii. Cum să depistezi pericolele Studiu: 11% dintre români nu merg niciodată la evenimente culturale! Lipsa timpului și a banilor sunt principalele motive

„Vedem apetitul incredibil de consum de sport pe smartphone în rândul românilor, lucru care face parteneriatul nostru cu UEFA unul și mai natural. Pentru a populariza în continuare sportul și modul în care tehnologia încurajează sportul, atât ca practricare cât și ca urmărire, se află alături de noi, de acum, și omul de care se leagă cea mai mare performanță a României în fotbal. Ilie Dumitrescu a inspirat generații întregi de pasionați de sport, ca unul dintre cei mai buni fotbaliști din Generația de Aur, și s-a reinventat în permanență, în toți acești ani. Suntem încântați să împărțim aceleași valori și să lucrăm împreună”, declară Shaohua Yang, GM OPPO AED România.

Studiu: Menopauza precoce crește riscul de boală hepatică metabolică și tulburări cardiovasculare Studiu IKEA: pierdem anual peste 20 de zile de odihnă Alcoolul, dușmanul tăcut al creierului. Un nou studiu arată legătura dintre consumul excesiv și riscul crescut de AVC

OPPO este partener oficial al UEFA pentru mai multe competiții gestionate de forul fotbalistic, inclusiv UEFA Champions League, Supercupa UEFA, finala UEFA Futsal Champions League și finala UEFA Youth League, pentru următoarele două sezoane. Ilie Dumitrescu, fotbalist al Generației de Aur, este imaginea parteneriatului dintre OPPO și UEFA, în România.

„Am descoperit că, alături de OPPO, avem multe elemente comune în ADN – dorința de a fi cei mai buni, dar și dorința de a ușura accesul la performanță pentru cei din jur. Fiecare, în felul nostru, deja făceam asta, așa că decizia de a merge împreună pe acest drum a fost una naturală. Mi-a făcut plăcere, în tot acest timp în care am intrat în familia OPPO, să fiu și actor, într-un film despre inspirație, detaliile care contează în sport, la fel ca în viață, și despre cum găsești talentele, în cele mai neașteptate locuri”, declară Ilie Dumitrescu.

Teama de judecata celor din jur paralizează acțiunile a peste 8 din 10 români. Tinerii sunt cei mai afectați Condimentul care îți fură buna dispoziție! Nutriționiștii: „Poate declanșa depresia” Mirosul bizar care poate fi primul semn al unui cancer pancreatic. Apare înainte de simptomele clasice

Parteneriatul cu UEFA este și contextual în care OPPO lansează în România noul smartphone Reno8 Pro 5G, alegerea perfectă pentru oricine caută un terminal care să stimuleze creativitatea și performanța. Noul Reno8 Pro 5G înglobează cea mai recentă tehnologie la nivelul camerelor, inclusiv doi senzori emblematici, și include progrese remarcabile în fotografia computațională.

OPPO va lucra îndeaproape cu UEFA pentru a evidenția momentele importante care se petrec în joc și în atmosfera jocului, pentru a ajuta fanii să fie martori, să asculte și să împărtășească întâmplări esențiale de la turneele din 2022-23 și 2023-24.

Această nouă colaborare extinde parteneriatele sportive existente și ambițiile OPPO de a inspira și implica utilizatorii pasionați de sport. Producătorul de smartphone-uri este deja în al patrulea an de parteneriat cu Wimbledon și Roland Garros și este și partener global al Consiliului Internațional de Cricket (ICC).

Părinți divorțați = risc de AVC? Ce se întâmplă cu acești copii la maturitate 3 idei de mic dejun inedit și sănătos pentru copii 55% dintre români ar renunța la zahăr, în vreme ce doar 28% sunt dispuși să elimine carnea din meniu

Studiul OPPO a fost realizat pe un eșantion relevant național de 1.376 respondenți, între 12 și 21 septembrie 2022. Eșantionul studiat reproduce din punct de vedere al principalelor caracteristici structura socio-demografică a populaţiei utilizatorilor de Internet din România, de peste 18 ani.


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri