IN ACEST ARTICOL:

Unul dintre cei mai mari revânzători de modă din Europa își prezintă baza de operațiuni de ultimă generație

Comunicat de presă

Remix Global EAD (Remix), compania de modă circulară de înaltă tehnologie, deschide unul dintre cele mai mari centre de procesare și distribuție pentru articole individuale nu numai din Bulgaria, ci și din Europa. Cu noua sa investiție considerabilă de 10 milioane EUR, compania reduce efectele negative ale supraproducției de haine și accesorii și crește semnificativ impactul pozitiv asupra mediului. Prin urmare, se numără printre liderii din industrie care se angajează în viitorul durabil al modei.

Noul centru din localitatea Ravno Polе din Bulgaria va deservi toate operațiunile europene ale companiei. Centrul, care include inovații proprii bazate pe o experiență internațională de peste 10 ani, își deschide porțile la un an după ce compania bulgară Remix a devenit parte a gigantului american thredUP Inc. - una dintre cele mai mari platforme online de revânzare de haine, pantofi și accesorii din lume. Achiziția validează modelul de afaceri cu un scop sustenabil și duce la o creștere majoră a contribuției Remix la moda circulară în Europa, precum și la creșterea influenței globale a ambelor companii.

Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice. Help Autism deschide un nou centru de terapie în Sectorul 5, printr-un parteneriat dedicat incluziunii copiilor cu TSA Trovanții prind viață: Geoparcul UNESCO Ținutul Buzăului deschide un nou centru de vizitare interactiv la Bozioru Fantasia Cafe by Lipscani 79 a preluat spatiul Ted’s si devine regina cafelei din Centrul Vechi

Centrul, situat pe o suprafață de aproape 30.000 m², în întreaga sa capacitate, va tripla producția actuală și va permite prelucrarea a 60.000 de articole unice zilnic, datorită tehnologiei, service-ului și automatizării moderne. Procesele sunt însoțite de un control expert și mai multe niveluri de inspecție, care garantează o calitate impecabilă.

Prin dezvoltarea continuă a serviciului său inovator „Vindeți la Remix” („Sell to Remix”), compania le permite clienților să-și creeze o garderobă circulară în cel mai simplu mod. Serviciul permite oricui să-și vândă rapid și convenabil hainele, pantofii și accesoriile bine păstrate. Împreună cu aceasta, le oferă posibilitatea de a face cumpărături cu grijă pentru bugetul lor și natură.

NEPI Rockcastle evidențiază tendințele pieței de retail și perspectivele macroeconomice, la nivel global Așteptarea aproape a luat sfârșit! Avatar: Fire and Ash apare în curând pe marile ecrane 1664 Blanc anunță noul ambasador global al brandului: Robert Pattinson

“Un model de afaceri de succes este creat cu gândul la viitor și la oameni. Remix a fost creat ca răspuns la impactul nociv al industriei modei asupra naturii. Prin urmare, stimulăm constant revânzările prin investiții în noi tehnologii, accelerarea proceselor operaționale, extinderea capacităților de automatizare și a volumului de livrări. Pentru noi este important să oferim consumatorilor o calitate impecabilă și posibilitatea de a face cea mai bună alegere pentru ei și pentru planetă. Dezvoltăm și livrăm soluții tehnologice la scară largă care oferă oamenilor o modalitate modernă, inteligentă și ușoară de a cumpăra și de a prelungi durata de viață a hainelor și, ca urmare a acestor eforturi constante și concentrate la Remix și thredUP, creăm un viitor durabil pentru sectorul modei”, spune Lyubomir Klenov, co-fondator și CEO al Remix.

Velvet nails - unghiile ca de catifea, noul must-have al sezonului rece Caius Covrig, gazdă pentru Andrei Deiu – „urmașul lui Arnold Schwarzenegger” Aaron Pierre și Ishaan Khatter sunt protagoniștii stelari din distribuția noii campanii Toamnă / Iarnă be the next BOSS

Compania operează în Bulgaria, România și alte 7 piețe din Europa Centrală și de Est. Clienții din România ai companiei au contribuit la reducerea a peste 45 de milioane de emisii de CO2, la economisirea peste 750 MJ de energie și salvarea a 1,7 miliarde de litri de apă.

De la înființarea de acum 10 ani și până în prezent, Remix a procesat peste 23 de milioane de articole sau 7.400 de tone, contribuind la reducerea a peste 168 de milioane de emisii de CO2, economisirea a 2,5 miliarde MJ de electricitate și a peste 6,2 miliarde de litri de apă.*

Odată cu deschiderea noului centru de procesare și distribuție, aceste cifre vor continua să crească, datorită cărora Remix va ocupa un loc fruntaș în moda circulară, ceea ce reprezintă o prioritate serioasă pentru Uniunea Europeană, și va îndeplini cerințele noii Strategii pentru textile sustenabile și circulare ale UE, concentrate pe prelungirea duratei de viață a hainelor.

Zalando lansează programul de loialitate Plus pentru clienții din România Julia Roberts, ”mireasă fugară” și în viața reală. Magia Crăciunului prinde viață la ROMEXPO. Traseul Spiridușilor devine inima Crăciunului Nordului

==========

* Conform unei metodologii create de Green Story Inc. pentru thredUP (https://cf-assets-tup.thredup.com/about/pwa/thredUP-Clothing-Lifecycle-Study.pdf)


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri