IN ACEST ARTICOL:

Pentru al cincilea an la rând, Procter & Gamble a continuat proiectul O sală de clasă ca acasă, transformând un nou spațiu într-o lume magică pentru elevii din clasa pregătitoare. Ediția 2022 a campaniei a beneficiat de parteneriatul cu dm România astfel încât, din septembrie, copiii care vor păși pentru prima dată pe treptele Școlii Gimnaziale Giera, din județul Timiș, se vor bucura de un univers al poveștilor și al învățării prin joc.

Comunicat de presă

Cu implicarea arhitectului Miruna Pavoni, arhitect cu o vastă experiență în crearea și amenajarea spațiilor educaționale pentru copii, spațiul a fost complet renovat și redecorat – de la pardoseală și pereți până la mobilier și elemente decorative. Arhitectura și design-ul clasei transmit sentimentul unei pauze reale de la un mediu tipic școlar, oferindu-le astfel copiilor un spațiu în care să își poată contura viitorul.

„Responsabilitatea socială în dm alocă un spațiu special dedicat celor mici, prin diferite acțiuni, multe din ele cu caracter recurent. Copiii reprezintă viitorul, însă educația e cea care asigură acest viitor, iar proiectul <ă de clasă ca acasă>> ne-a oferit posibilitatea de a da o mână de ajutor în comunitatea din Giera, județul Timiș, copiilor ce aveau nevoie de această sală și de dotările necesare desfășurării activității de învățare, atât de necesară pentru o bună dezvoltare a micuților și pentru întâmpinarea abandonului școlar”, a spus Daniela Jordanovski, Manager Marketing și Achiziții în cadrul dm România.

Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice. LAROCK 2025: patru zile de muzică, libertate și aventură pe Domeniul Cantacuzino, în perioada 14-17 august Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week lansează Next Generation - o platformă pentru noua generație de designeri Începe a doua ediție a Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week – evenimentul de anvergură internațională din România

„Brandurile noastre își continuă misiunea de a fi o Forță a Binelui și a Creșterii, cu atât mai mult într-o perioadă în care comunitățile au nevoie de o și mai mare implicare din partea noastră. Prin intermediul campaniei O Sală de Clasă ca Acasă elevii beneficiază de un proces de acomodare cât mai plăcut și ușor, într-un univers sigur, prietenos, colorat și încurajator, pentru a-i ajuta să meargă cu drag la școală încă din prima zi”, a spus George Carpov, Company Communications Director P&G.

Campania O Sală de Clasă ca Acasă a fost lansată în 2018. De atunci, cu fiecare sală de clasă renovată an de an, P&G a reușit cu succes să transforme fiecare spațiu într-o lume magică pentru copii, ajutându-i să se dezvolte și să își atingă potențialul maxim. Selectarea școlilor beneficiare este realizată cu ajutorul ONG-urilor active în zonele respective.

Horoscop IUNIE 2025, cu previziuni în dragoste, bani, carieră și sănătate! Un început de vară cu efecte intense și regeneratoare PLANETA CRĂCIUN, TĂRÂMUL DE POVESTE CU TEMATICĂ DE SĂRBĂTORI DIN UNIVERSUL UNTOLD, SE DESCHIDE PE 21 NOIEMBRIE, ÎN PIAȚA UNIRII Horoscopul câștigurilor concrete. Intrarea lui Mercur în Taur aduce abundență palpabilă


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri