Comunicat de presa
Antinevralgic – eficienta impotriva durerii, de peste 40 de ani
Antinevralgic este un brand 100% romanesc, cu traditie si eficienta dovedita de peste 40 de ani.
Calatoria Antinevralgic a inceput in anii ’60 de la Uzina de Medicamente Bucuresti, actuala fabrica Zentiva, o companie Sanofi.
Un moment important din istoria produsului a fost anul 1996, cand s-a inlocuit formula chimica a Antinevralgic, conform unei decizii a Agentiei Nationale a Medicamentului. Astfel, fenacetina a fost inlocuita de paracetamol, un principiu activ cu proprietati terapeutice dovedite.
In anul 1997, marca a fost inregistrata la OSIM, iar in 2000 s-au introdus blisterele ca forma de ambalare, care asigura o stabilitate mai buna.
Anul 2008 a insemnat o revitalizare a brandului printr-o campanie de comunicare neconventionala pentru un produs traditional, respectiv promovarea prin outdoor: panotaj si mijloace de transport in comun.
In 2011, s-a reinceput comunicarea TV sub sloganul „Combate cu cap durerea de cap”. Anul 2013 va ramane unul marcant in istoria brandului, prin lansarea Antinevralgic Forte, o solutie terapeutica pentru dureri de cap intense si migrene.
In 2014, calatoria brandului traditional romanesc de analgezice a continuat cu noi ambalaje pentru cele doua produse Antinevralgic P si Antinevralgic Forte.
Astazi, Antinevralgic este cel mai utilizat analgezic romanesc sub forma de comprimate, eliberat fara reteta (in unitati, conform IMS MAT Decembrie 2014).
Povestea merge mai departe!

”Nu mă lăsa să mor” - o poveste de ficțiune despre realitatea dureroasă a singurătății, din 5 decembrie în cinematografe
O joacă a unui tânăr român a dus la reinventarea sistemului de returnare a ambalajelor
McHappy Day 2025®: când faptele bune țin familiile împreună
Prelungim termenul de înscriere ca voluntar pentru copiii abandonați. Ultima zi de înscriere: 10 octombrie